گوسفنده زنده در شهریار

گوسفند زنده در شهریار

گوسفنده زنده در شهریار از جمله احتیاجات ساکنان شهریار برای قربانی کردن در مراسمات مختلف مذهبی، عقد، عروسی، عقیقه نوزاد، بازگشت از سفر زیارتی یا سیاحتی، دفع بلا و … در کنار استفاده از گوشت سالم و بهداشتی به شمار می رود.

مجموعه نوین شیپ با 15 سال سابقه در زمینه خرید و فروش دام زنده منجمله خرید گوسفنده زنده، فروش گوسفنده زنده، فروش گوساله زنده، بره زنده، بوقلمون زنده و مرغ و خروس زنده احتیاجات و نیاز ساکنان کلان شهر تهران و کرج را با ایجاد شعبات مختلف گوسفنده زنده در شمال تهران، گوسفند زنده در تهران، گوسفند زنده در غرب تهران، گوسفنده زنده در مرکز تهران و گوسفنده زنده در کرج و گوسفنده زنده در شهریار برآورده نموده است.

تا ساکنان محله‌ها و مناطق مختلف تهران و کرج که دارای پلاک رسمی هستند تنها با یک تماس با شماره همراه 09124361322 بتوانند بدون مراجعه حضوری از قیمت گوسفند زنده شهریار اطلاع حاصل و سپس سفارش خود را ثبت و با حمل و قصابی رایگان در محل تحویل بگیرند. ما در این مقاله از مقالات نوین شیپ به گوسفنده زنده در شهریار خواهیم پرداخت پس در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

گوسفند زنده شهریار

گوسفند زنده شهریار این امکان را در اختیار ساکنان شهریار و محله‌های اطراف آن قرار داده است تا بدون دغدغه از سلامت و قیمت دام و بدون مراجعه حضوری و صرفاً با یک تماس با مرکز نوین شیپ شعبه شهریار بتوانند انواع دام زنده را خریداری و آن را درب منزل دریافت کنند بدون آنکه هزینه‌ای بابت حمل دام بپردازند.

این مجموعه بسته به اینکه قصابی کار هر کسی نیست و هرکسی دل و جرات سر بریدن را ندارد در صورت نیاز قصاب ماهر و مجرب آشنا به شرعیات برای ذبح شرعی و بهداشتی دام به صورت بهداشتی به محل اعزام می‌کند. قصاب وظیفه دارد علاوه بر ذبح دام گوشت آن را تقسیم و کله‌پاچه و سیرابی آن را تمیز کند و تمامی پسمانده‌های گوسفنده زنده را پس از ذبح جمع‌آوری کند.

تمامی دام‌های موجود در مرکز گوسفنده زنده در شهریار بهداشتی و سالم هستند که تأییدیه دامپزشکی دارند که شما بدون نگرانی می‌توانید خرید گوسفند زنده یا فروش گوسفند زنده را انجام دهید. برای آگاهی از آخرین قیمت گوسفند زنده در شهریار می‌توانید با ما تماس بگیرید. توجه داشته باشید که قیمت دام زنده در این مجموعه بسیار کمتر از دام زنده شهرداری و سایر مراکز است که این ارزانی به دلیل بی‌کیفیت بودن نیست بلکه به این دلیل است که ما کیفیت را ارزان می فروشیم تا لبخند رضایت را بر روی گونه‌های شما مشاهده کنیم.

خرید گوسفنده زنده شهریار برای قربانی

از سنت‌های دیرینه ما ایرانیان که ریشه تاریخی چند هزارساله دارد این است که در مراسمات مختلف همچون جشن عروسی، بازگشت از سفر دور دراز، جشن عقیقه نوزاد، دفع بلا و … گوسفند قربانی می‌کنیم، به همین دلیل خرید گوسفند زنده گوشتی سالم با بازدهی گوشت عالی یکی از نیازهای ساکنان شهریار و محله‌های اطراف آن به شمار می رود تا شما بتوانید بسته به هزینه‌ای که بابت خرید گوسفنده زنده پرداخت می‌کنید گوسفنده گوشتی، باکیفیت و سالمی را خریداری و گوشت آن را میان نیازمندان تقسیم کنید.

در همین حال مجموعه گوسفند زنده در شهریار انواع گوسفنده گوشتی قربانی در نژادهای مختلف را با تغذیه ارگانیک و تأییدیه دامپزشکی با قیمت مناسب عرضه می‌کند تا شما همشهری گرامی بدون نگرانی بتوانید برای مراسمات مختلف خود گوسفند زنده خریداری و آن را قربانی و گوشت تازه و سالم آن را میان نیازمندان تقسیم کنید.

خرید گوسفنده زنده شهریار برای قربانی
خرید گوسفنده زنده شهریار برای قربانی

خرید گوشت گوسفنده زنده شهریار

بیشتر خانوارهای برای اطمینان از صحت دام زنده با خرید گوسفند زنده یا فروش گوسفند زنده و ذبح بهداشتی آن گوشت مورد نیاز خود برای مصرف روزانه را تهیه می‌کنند و از این طریق علاوه بر مشاهده صحت و سلامت دام زنده و استفاده از گوشت گرم و تازه در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنند؛ چرا که خرید گوشت مانده قصابی‌ها بسیار گران تر از خرید گوسفند زنده و ذبح آن و گوشتی که از این طریق به دست می‌آید است.

در حال حاضر خانوارها به صورت تکی یا چند خانواده با هم با خرید گوسفنده زنده و تقسیم گوشت حاصل از آن گوشت مورد نیاز خود را تأمین می‌کنند. برای آگاهی از قیمت گوسفنده زنده در شهریار با شماره 09124361322 تماس بگیرید. گوشت گوسفندی یکی از پر مصرف‌ترین گوشت‌های قرمز محسوب می‌شود که بسیار خوش‌خوراک است و سرشار از ویتامین‌ها و پروتئین‌های مختلفی است به همین دلیل بیشتر افراد از آن در آشپزی استفاده می‌کنند.

خدمات حمل و قصابی رایگان در محل شهریار

یکی از خدمات پر درخواست مجموعه نوین شیپ به هنگام خرید و فروش دام زنده، خرید گوسفند زنده یا فروش گوسفند زنده استفاده از خدمات حمل و قصابی رایگان در محل است؛ چرا که نحوه حمل دام زنده و ذبح آن یکی از دغدغه‌های اصلی خانوارها به هنگام خرید و فروش دام زنده به شمار می رود؛ چرا که به هنگام حمل با ماشین بوی گوسفند زنده تا چند روز در داخل ماشین باقی می‌ماند و علاوه بر این پس از خرید گوسفند زنده باید در اقوام و دوستان خود به دنبال قصاب ماهر باشید تا بتوانید گوسفند زنده را ذبح کنید.

مجموعه گوسفنده زنده در شهریار مشکل حمل و قصابی در محل را با حمل و قصابی رایگان حل نموده است تا شما آسوده خاطر خرید با صرفه‌ای داشته باشید. قصاب ماهر مجموعه نوین شیپ پس از ذبح گوسفنده زنده و تقسیم گوشت کله‌پاچه و سیرابی آن را نیز تمیز می‌کند و سپس پسمانده‌های گوسفند را جمع‌آوری می‌کند.

خرید و فروش دام زنده در شهریار

خرید و فروش دام زنده در شهریار را از مرکز معتبر و مجوز دار تهیه کنید تا بعدها مشکلی از نظر سلامت دام برایتان پیش نیاید، چرا که ما بارها شاهد آن بوده‌ایم که افراد پس از خرید گوسفنده زنده در کرج یا فروش گوسفنده زنده متوجه شده‌اند که دام زنده ناسالم است و چون آن را از مراکز نامعتبر با قیمت گزاف تهیه نموده‌اند دستشان به جایی بند نیست.

این در حالی که مجموعه نوین شیپ با بیش از 15 ساله سابقه در زمینه خرید و فروش دام زنده  و مجوز رسمی از دو نهاد شهرداری و دامپزشکی انواع دام زنده نژادهای مختلف همچون گاو و گوساله زنده، بره زنده، بوقلمون زنده، خروس سیاه، مرغ و خروس زنده و … را با قیمت مصوب کمتر از بازار به فروش می‌رساند تا مشتریان عزیز با خیال آسوده خرید خود را انجام دهند. قیمت گوسفند زنده در شهریار بسیار ارزان تر از میادین عرضه دام شهرداری است.

خرید و فروش دام زنده در شهریار
خرید و فروش دام زنده در شهریار

از کجا گوسفند زنده ارگانیک خریداری کنیم

یکی از سؤالات پر تکرار کاربران از ما این است که از کجا گوسفند زنده ارگانیک خریداری کنیم؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت: آن دسته از گوسفندانی دارای گوشت ارگانیک هستند که از علوفه تازه و ارگانیک استفاده کرده باشند. در این بین مرکز گوسفنده زنده در شهریار یکی از مراکز معتبر و فعال تهران و کرج با شعبات مختلف انواع دام زنده برای خرید گوسفند زنده یا فروش گوسفند زنده را در محیطی بهداشتی نگهداری و برای تغذیه آنها نیز از علوفه تازه و ارگانیک بدون افزودنی‌های شیمیایی استفاده می‌کند

چرا که  این مجموعه معتقد به رزق حلال است و به دنبال این است تا گوسفند زنده سالم و بهداشتی را بدون واسطه به دست مشتری برساند به همین دلیل است که پرسنل این مجموعه طی 15 سال فعالیت خود توانسته‌اند رضایت صدر در صدی مشتریان خود را کسب و به یک مرکز معتبر برای خرید و فروش دام زنده تبدیل شوند. قیمت گوسفند زنده در شهریار در این مرکز بسیار منصفانه است.

خدمات گوسفنده زنده در شهریار

گوسفند زنده در شهریار براساس مشتری مداری برای خرید مطمئن و با صرفه خدمات مختلفی به قرار زیر به مشتریانی که این مرکز را برای خرید گوسفند زنده یا فروش گوسفند زنده انتخاب می‌کنند ارائه می‌دهد که از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خدمات حمل دام تا محل به صورت رایگان
  • خدمات قصابی در محل توسط قصاب ماهر و مجرب در محل بدون دریافت هزینه
  • فروش انواع گوسفند زنده نژادهای مختلف گوشتی، پشمی، شیری و …
  • فروش انواع گاو و گوساله زنده
  • فروش انواع بوقلمون زنده
  • فروش مرغ و خروس زنده به ویژه خروس سیاه برای قربانی
  • خرید و فروش دام زنده با قیمت منصفانه
  • ارائه گواهی دامپزشکی برای تک‌تک دام‌های زنده موجود در مجموعه
  • استفاده از علوفه تازه و ارگانیک برای تغذیه دام زنده
  • نگهداری دام زنده در محیطی بهداشتی و سالم
  • و …
خدمات گوسفنده زنده در شهریار
خدمات گوسفنده زنده در شهریار

قیمت گوسفند زنده در شهریار

قیمت گوسفند زنده در شهریار به صورت هر کیلوگرم روزانه مشخص می‌شود که قیمت آن براساس نژاد، وزن، هزینه نگهداری و … متغیر است، قیمت گوسفنده زنده را اتحادیه مشخص می‌کند. معمولاً در اعیاد مذهبی همچون عید قربان و غدیر و همچنین عید نوروز و ماه رمضان و شعبان تقاضای برای خرید گوسفند زنده افزایش پیدا می‌کند به همین دلیل قیمت گوسفند زنده در شهریار نیز بسته به قانون عرضه و تقاضا افزایش پیدا می‌کند که البته ما در نوین شیپ تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با قیمت منصفانه‌تری دام را به دست خریدار واقعی برسانیم.

نحوه خرید گوسفند زنده در شهریار

برای خرید گوسفند زنده در شهریار دیگر لازم نیست به صورت حضوری به شعب مختلف نوین شیب مراجعه کنید چرا که امکان خرید آنلاین و غیرحضوری برای شما میسر شده است تا شما بدون مراجعه و صرفاً با تماس با شماره همراه 09124361322 در هر ساعت از شبانه روز بتوانید سفارش خود را ثبت و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

یکی دیگر از راه های خرید غیرحضوری گوسفند زنده مراجعه به وب سایت نوین شیپ به آدرس www.sheepnovin.com است. شما می‌توانید با مراجعه به شعبات نوین شیب نیز به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید. حتماً در زمان مشخص شده در محل حاضر باشید. توجه داشته باشید که در این مرکز خدمات حمل و قصابی به صورت رایگان ارائه می‌شود.

نحوه خرید گوسفند زنده در شهریار
نحوه خرید گوسفند زنده در شهریار

شماره تلفن‌های شعبات مختلف مرکز نوین شیپ در تهران

 

 

سخن پایانی

ساکنان شهریار و محله‌های اطراف آن که دغدغه خرید گوسفند زنده برای مراسمات و استفاده از گوشت تازه را دارند زین پس تنها با یک تماس می‌توانند از بهترین و معتبرترین مرکز خرید و فروش دام زنده خرید خود را انجام و بدون پرداخت هزینه اضافه آن را درب منزل با اعزام قصاب رایگان تحویل بگیرند و دیگر نگرانی ای بابت حمل و قصابی در محل نداشته باشند. سؤالات، نظرات و انتقادات خود را با ما مطرح کنید یا در بخش نظرات آن را به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا