بزرگترین و بهترین کشتارگاه ها در تهران

بزرگترین و بهترین کشتارگاه ها در تهران

معرفی بزرگترین و بهترین کشتارگاه ها در تهران کمک می کند تا کسانی که قصد خرید گوسفند زنده در تهران را دارند، بتوانند خرید خود را با موفقیت انجام دهند. البته کشتارگاه‌ ها علاوه بر فروش دام های زنده، به فروش گوشت تازه هم می پردازند و برای تهیه گوشت های تازه افراد مختلف و به ویژه قصاب ها به کشتارگاه های معتبر مراجعه می کنند. تا هر روز گوشت تازه برای مشتری های خود داشته باشند.

اگر ساکن استان تهران هستید و دوست دارید که بزرگترین و بهترین کشتارگاه ها در تهران را بشناسید، می توانید تا انتهای این مقاله ما را دنبال کنید. زیرا ما قصد داریم که ویژگی های یک کشتارگاه خوب و بهترین کشتارگاه را به شما معرفی کنیم تا در مواقع لزوم بتوانید به این کشتارگاه های معتبر مراجعه داشته باشید و دام را به صورت زنده و باکیفیت و گوشت را در حالت کیفی بسیار بالا و به صورت تازه با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

قیمت گوشت تازه در کشتارگاه های تهران و کرج

همانطور که میدانید، قیمت گوشت در کشتارگاه های تهران و کرج نسبت به سایر مراجع فروش گوشت، بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر می باشد. زیرا اکثر افرادی که در کشتارگاه اقدام به خرید گوشت می‌ کنند، به صورت عمده خرید خود را انجام می‌ دهند و طبیعتاً خرید عمده قیمت مناسب تری خواهد داشت.

در کنار تمام این موارد، به هیچ عنوان گوشتی که در کشتارگاه عرضه می‌ شود، از لحاظ کیفی با سایر گوشت ها قابل قیاس نخواهد بود. البته به شرطی که کشتارگاه مورد نظر جزو بهترین ها باشد. برای مثال، مجموعه نوین شیپ به عنوان یک کشتارگاه بسیار معتبر در حوزه تهران و کرج فعالیت می‌ کند. که جزو بزرگترین مراکز خرید و فروش گوشت گوسفند و یا گوسفند زنده می باشد.

قیمت گوشت تازه در کشتارگاه های تهران و کرج
قیمت گوشت تازه در کشتارگاه های تهران و کرج

ویژگی‌های بزرگترین و بهترین کشتارگاه ها در تهران

اگر قصد دارید که به یک کشتارگاه در تهران مراجعه کنید، باید در ابتدا با ویژگی های بزرگترین و بهترین کشتارگاه ها در تهران آشنا شوید. تا در نهایت بر اساس این ویژگی های خوب یک کشتارگاه عالی را انتخاب کنید و برای خرید گوشت به آن مراجعه داشته باشید. با ما همراه باشید تا از این ویژگی‌ها آگاه شوید.

  • گوشت باید به وسیله لوازم نقلیه مجاز حمل شود.
  • وسیله نقلیه و سردخانه آن باید قبل از حمل و قرار گرفتن گوشت، کامل تمیز و ضدعفونی شوند. زیرا ممکن است که در صورت آلودگی سردخانه ی وسایل نقلیه، گوشت هم دچار آلودگی شود و این مسئله اهمیت بسیار زیادی دارد.
  • قسمت داخلی وسیله حمل و نقل باید از متریالی تولید شود که در برابر خوردگی و پوسیدگی مقاومت بالایی داشته باشد و به هیچ عنوان آسیب نبیند.
  • ماشینی که به عنوان وسیله نقلیه سردخانه دار برای حمل گوشت استفاده می شود، باید دارای امکانات لازم برای کاهش دما باشد و دمای مورد نیاز گوشت را فراهم کند و از فاسد شدن گوشت جلوگیری داشته باشد. زیرا وقتی که دما افزایش پیدا کند گوشت فاسد خواهد شد.
  • اگر ماشین حمل گوشت قصد جابجایی لاشه گوشت را دارد، لاشه ها را باید به گونه ای در سردخانه قرار دهید که به کف و دیواره های ماشین برخورد مستقیم نداشته باشند و جریان هوا در لابلای لاشه ها حرکت کند. تا از بوی نامطبوع آن‌ها جلوگیری شود.
  • گوشت و لاشه گوشت باید در دمای منفی ۱۸ درجه سانتیگراد نگهداری شوند و اگر ماشین حمل و نقل گوشت دمای بیشتر از این مقدار را دارا باشد گوشت فاسد خواهد شد و دیگر قابلیت استفاده ندارد.
ویژگی‌های بزرگترین و بهترین کشتارگاه ها در تهران
ویژگی‌های بزرگترین و بهترین کشتارگاه ها در تهران

نکات نظافتی مهم برای کشتارگاه ها

  • کسانی که به صورت مستقیم با حمل و نقل گوشت در ارتباط هستند و مسئول این کار می باشند، باید نظافت را رعایت کنند و سلامت کامل داشته باشند و هیچ بیماری و یا میکروب و آلودگی به گوشت انتقال پیدا نکند.
  • وسیله ها و تجهیزاتی که برای حمل و نقل گوشت استفاده می شوند، اعم از پالت، سبد و قلاب باید کاملا تمیز و ضد عفونی شده باشند تا باعث آلودگی سطح گوشت نشوند.
  • کانتینر هایی که در حمل و نقل استانی و جابجایی گوشت در سطح استان ها مورد استفاده قرار می گیرند، باید به وسیله دامپزشکی استان مبدأ پلمپ شوند و توسط دامپزشکی استان مقصد فک پلمپ شوند.
  • بزرگترین و بهترین کشتارگاه ها در تهران هم باید حتماً به این مسئله پایبند باشند. تا مبادا در حین حمل و نقل گوشت، پلمپ آن باز شود.
  • بسته بندی گوشت باید کاملاً بهداشتی باشد و بر اساس ضوابط و دستورالعمل های سازمان دامپزشکی تعیین شود.

خدمات نوین شیپ در امر فروش دام زنده چیست؟

نوین شیپ به عنوان یک مجموعه بزرگ در زمینه ی فروش دام زنده می تواند برای کشتارگاه های مختلف این امکان را فراهم کند. تا بزرگترین و بهترین کشتارگاه ها در تهران بتوانند گوشت های با کیفیت و پروار را خریداری کنند و از گوشت این دام ها استفاده داشته باشند.

در واقع تمام گوسفند های موجود در نوین شیپ بدون هورمون هستند و کاملاً بر اساس استاندارد های دامپزشکی رشد پیدا کردند و دارای مجوز از دامپزشکی می باشند. کشتارگاه های مختلف می‌ توانند دام های خود را بدون واسطه و مستقیم از این مجموعه خریداری کنند و حتی می توان بدون حضور به صورت آنلاین هم این خرید را از طریق وبسایت نوین شیپ یا با برقراری تماس با شماره ۰۹۱۲۴۳۶۱۳۲۲ انجام داد.

از جمله خدمات مهمی که نوین شیپ ارائه می دهد، حمل و نقل رایگان، ارائه خدمات ۲۴ ساعته و ارسال قصاب در محل می باشد. علاوه بر فروش گوسفند، کشتارگاه ها می توانند خرید انواع گاو و گوساله زنده در تهران و کرج، بزغاله و بره زنده، مرغ و خروس زنده و بوقلمون زنده را هم از طریق نوین شیپ با کیفیت بسیار بالایی خریداری کنند.

ناگفته نماند که گوسفند های موجود در این مجموعه از تمام نژاد ها از جمله افشاری، رومانوف، قشقایی، سنگسری و … هستند. تا کشتارگاه ها بتوانند بدون هیچ محدودیتی انتخاب خوبی داشته باشند.

اگر قصد خرید گوسفند زنده شهرداری را هم دارید باز هم این مجموعه گوسفند های بسیار با کیفیت را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه ارائه می‌ کند و قطعاً بزرگترین و بهترین کشتارگاه ها در تهران با این مجموعه می توانند نیاز همیشگی خود به گوشت تازه و باکیفیت را تامین کنند.

خدمات نوین شیپ در امر فروش دام زنده
خدمات نوین شیپ در امر فروش دام زنده

تاسیسات و تجهیزات مورد نیاز برای کشتارگاه‌ها

بزرگترین و بهترین کشتارگاه ها در تهران باید از تاسیسات و تجهیزات خاصی بهره مند باشند. تا رده ی بهترین ها قرار بگیرند. در واقع برای اینکه پروانه بهره برداری یک کشتارگاه صادر شود، قطعا باید از این تجهیزات بهره‌مند باشد تا در لیست کشتارگاه های استاندارد و قابل اطمینان قرار بگیرد.

برای مثال، تاسیسات و تجهیزاتی مانند قسمت معدوم کردن ضایعات، تصفیه فاضلاب و …. جزو موارد مهم برای کشتارگاه ها می باشند. علاوه بر این موارد باید به این مسئله دقت شود که تمام کشتارگاه ها باید به تاسیسات و لوازم و وسایل مخصوص ضدعفونی، سمپاشی و لوازم ایمنی مجهز باشند و کسانی که در دامداری ها به فعالیت میپردازند هم باید کلاه، لباس و چکمه مخصوص این کار را داشته باشند و تمام ضوابط بهداشتی را رعایت کنند.

محل کشتارگاه باید در نقطه ای باشد که از لحاظ راه های ارتباطی بتوان اندام ها را به راحتی به آن محل حمل کرد و کشتارگاه ها باید دسترسی به آب سالم و بهداشتی داشته باشند. زیرا مهمترین نیاز دام ها برای سالم ماندن و زنده ماندن آب سالم و بهداشتی می باشد و اگر دام ها از آب سالم و بهداشتی تغذیه نکنند، گوشت سالمی هم نخواهند داشت.

سیستم فاضلاب جزو استاندارد های مهم برای کشتارگاه ها می باشد. که باید به صورت کاملا اصولی تجهیز شود. تمام کشتارگاه ها باید برق سه فاز صنعتی داشته باشند تا روشنایی کافی در سالن آنها وجود داشته باشد.

تمام ابزار و لوازمی که دارای جنس فلزی هستند باید ضد زنگ باشند تا در اثر استفاده مداوم و مجاورت رطوبت دچار فرآیند اکسیداسیون نشوند.

سخن آخر

اکنون که با ویژگی های بزرگترین و بهترین کشتارگاه ها در تهران آشنا شدید، قطعا می توانید تصمیم بسیار بهتری در این زمینه بگیرید و نوین شیپ به عنوان معتبرترین کشتارگاه در تهران انتخاب کنید. تا دام های زنده، با کیفیت و بدون هورمون را خریداری کنید. اگر تجربه خاصی در این زمینه دارید خوشحال می شویم با ما به اشتراک بگذارید، همچنین نظرات و پیشنهادات خود را برای ما کامنت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا