مرغ و خروس زنده

مرغ و خروس زنده

خرید مرغ و خروس زنده به ویژه خروس زنده سیاه برای قربانی کردن یکی سنت‌های دیرینه ایرانیان برای دفع بلا، چشم‌زخم و … محسوب می‌شود، علاوه بر این بیشتر افراد برای تهیه گوشت سفید مورد نیاز خود اقدام به خرید مرغ زنده و خرید خروس زنده می‌کنند و با کشتار شرعی و بهداشتی از گوشت تازه و گرم آن برای مصرف روزانه استفاده می‌کنند، برخی دیگر نیز با خرید مرغ محلی تخم‌گذار با نگهداری و پرورش آن از تخم‌مرغ محلی سالم و بهداشتی استفاده می‌کنند.

مجموعه نوین شیپ با 15 سال سابقه و مجوز رسمی از شهرداری و دامپزشکی در محیطی بهداشتی و با تغذیه ارگانیک و شعبات مختلف در نقاط مختلف تهران و کرج همچون گوسفنده زنده شمال تهران، گوسفنده زنده غرب تهران، گوسفنده زنده شرق تهران و … انواع گوساله زنده، گاو زنده، مرغ و خروس زنده، خروس سیاه، بوقلمون زنده، گوسفنده زنده، بره زنده و … را با قیمت کمتری از بازار به فروش می‌رساند و در جهت رفاه حال همشهریان محترم آن را با خدمات حمل و قصابی رایگان به دست مشتری می‌رساند.

ما در این مقاله از سری مقالات نوین شیپ به مرغ و خروس زنده و خرید خروس سیاه برای قربانی در کنار قیمت مرغ و خروس زنده خواهیم پرداخت. پس در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

خرید مرغ و خروس زنده تهران و کرج

مرغ و خروس زنده در حال حاضر در میادین شهرداری و بازار دام پرندگان در شهر تهران و کرج به مشتریان عرضه می‌شود، بنابراین افرای که قصد خرید مرغ زنده، خرید خروس زنده، فروش مرغ زنده یا فروش خروس زنده، خرید خروس سیاه برای قربانی یا فروش خروس سیاه برای قربانی را دارند، باید ساعت‌ها وقت خود را در خیابان‌های شلوغ شهر و ترافیک سرسام آور سپری کنند تا بتوانند بسته به نیاز و بودجه خود دام زنده خود را از مراکز  فروش خریداری کنید و سپس با ماشین آن را به محل برای قربانی کردن و سپس تمیز کردن آن اقدام کنند.

توجه داشته باشید برای کسی که به خرید و فروش دام زنده به ویژه خرید مرغ و خروس زنده وارد نیست این کارها کمی سخت و زمانبر است، ولی اصلاً نگران نباشید چرا که مجموعه نوین شیپ مرغ و خروس زنده برای استفاده از گوشت تازه و گرم را به صورت پاک شده و تمیز پس از کشتار به شما تحویل می‌دهد تا شما نگرانی بابت ذبح و تمیز کردن نداشته باشید، نکته مهم به هنگام خرید مرغ و خروس زنده این است که گوسفنده زنده تهران در قبال حمل دام زنده به محل و همچنین ذبح آن هیچ‌گونه هزینه‌ای را از شما دریافت نمی‌کند.

قیمت مرغ و خروس زنده بسیار ارزان تر از خرید گوشت گرم قصابی‌ها است، پس فرصت را از دست ندهید و بی‌معطلی با یک تماس با شماره 09124361322 خرید مرغ زنده یا خرید خروس زنده را انجام و آن را در محل با خدمات حمل و قصابی رایگان تحویل بگیرید.

خرید خروس سیاه برای قربانی و دفع بلا

ایران یک از کشور متمدن و کهن محسوب می‌شود که از سالیان پیش آداب و رسوم خاصی در آن برای دفع بالا، چشم‌زخم، نذر و … از طریق قربانی کردن رواج داشته است که در حال حاضر این آداب و رسوم از گذشته به امروز به یادگار مانده است، طوریکه بیشتر افراد بسته به باور و اعتقاد خود برای قربانی نمودن، چشم‌زخم، نذر و … اقدام به خرید خروس سیاه برای قربانی می‌کنند، در همین حال یکی از مشکلات ساکنان شهر تهران و کرج پیدا کردن خروس سیاه برای قربانی است که به دلیل کمیاب و خاص بودن پیدا کردن آن کمی سخت و نیاز به وقت و زمان فراوان دارد.

اگر قصد خرید خروس سیاه برای قربانی یا فروش خروس سیاه برای قربانی را دارید به جای گشت و گذار در شهر و کلافگی از یک خرید نامطمئن کافی است با مجموعه نوین شیپ یکی از مراکز معتبر تهران و کرج تماس برقرار کنید و سفارش خرید خروس سیاه یا خرید خروس زنده را ثبت کنید و آن را درب منزل با حمل رایگان تحویل بگیرید.

خرید خروس سیاه برای قربانی
خرید خروس سیاه برای قربانی

مزایای خرید مرغ و خروس زنده از نوین شیپ

درست است که شما از هر کجایی می‌توانید مرغ و خروس محلی و زنده خود را تهیه کنید ولی توجه داشته باشید که با خرید مرغ و خروس زنده یا فروش مرغ و خروس زنده از مجموعه نوین شیپ می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  1. واکسینه شدن تمامی مرغ و خروس‌ها
  2. فروش مرغ و خروس خانگی نژادهای مختلف
  3. فروش خروس سیاه برای قربانی
  4. تحویل رایگان مرغ و خروس زنده در محل
  5. ذبح بهداشتی در کمترین زمان به صورت رایگان با قصاب ماهر
  6. پاک کردن و قطعه‌قطعه کردن مرغ و خروس به صورت رایگان توسط قصاب
  7. ارائه تخفیف برای خرید بالا
  8. فرش بدون واسطه مرغ و خروس زنده
  9. ثبت سفارش به صورت غیرحضوری و آنلاین
  • استفاده از تغذیه مناسب و ارگانیک
  • کیفیت گوشت عالی
  • ارسال سریع در کمترین زمان پس از ثبت سفارش به تمامی نقاط تهران و کرج
  • دریافت هزینه خرید مرغ و خروس زنده در محل پس از تحویل با کارت خوان سیار
  • قیمت ارزان نسبت به بازار
  • و …
مزایای خرید مرغ و خروس زنده از نوین شیپ
مزایای خرید مرغ و خروس زنده از نوین شیپ

فروش مرغ زنده/ فروش خروس زنده

فروش مرغ زنده و فروش خروس زنده محلی برای استفاده از گوشت گرم و قربانی کردن توسط مجموعه نوین شیپ این امکان را در اختیار همشهریان محترم قرار می‌دهد تا بدون دغدغه از سالم بودن مرغ و خروس محلی گوشت مورد نیاز خود را به صورت بهداشتی تهیه کنید. توجه داشته باشید بسته به ارگانیک بودن تغذیه مرغ و خروس زنده در این مرکز گوشت آن لذیذتر و خوشمزه‌تر از گوشت قصابی‌هاست که خواص بسیاری برای سلامتی دارد. این نوع گوشت چون تازه و بهداشتی است قدرت ماندگاری بالایی دارد. برای آگاهی از قیمت مرغ و خروس زنده با ما تماس بگیرید.

خرید مرغ زنده/خرید خروس زنده

خرید مرغ زنده و خرید خروس زنده از مراکز معتبر و مجوز دار یکی از نیازهای ساکنان کلان شهر تهران و کرج محسوب می‌شود، چرا که ساکنان این مناطق اطلاع چندانی از مراکز معتبر شهر برای خرید ندارند و ممکن است در دام سودجویان گرفتار شوند، در همین حال مجموعه گوسفند زنده تهران علاوه بر فروش انواع دام زنده فروش مرغ و خروس زنده محلی را نیز برای رفاه حال همشهریان محترم ثبت سفارش می‌کند تا افرادی که قصد خرید دام زنده را دارند بدون نگرانی بتوانند خرید مطمئنی را با قیمت مناسب تجربه کنند. برای ثبت سفارش و استعلام قیمت مرغ و خروس زنده با شماره 09124361322 تماس بگیرید.

ذبح مرغ و خروس زنده توسط قصاب ماهر

یکی از مشکلات عدیده مردم پس از خرید دام زنده به خصوص مرغ و خروس زنده پیدا کردن قصاب برای ذبح شرعی و بهداشتی مرغ و خروس زنده است. در همین حال مجموعه نوین شیپ علاوه بر ارسال رایگان مرغ و خروس زنده به محل قصاب ماهر را نیز برای ذبح و قطعه‌قطعه کردن گوشت حاصل از ذبح و کشتار به محل اعزام می‌کند تا شما بدون دغدغه خرید خود را انجام و نگرانی ای بابت ذبح نداشته باشید، هدف ما کسب رضایت شما از یک خرید مطمئن، بهداشتی و با صرفه است.

خرید مرغ و خروس محلی تهران و کرج

بسته به اینکه بیشتر افراد مرغ مصرفی خود را به صورت تمیز، پاک شده و پر کنده از قصابی‌ها خریداری می‌کنند، اما باز هم هستند افرادی که با خرید مرغ و خروس زنده و ذبح آن گوشت مصرفی و مورد نیاز خود را تأمین می‌کنند. علاوه بر این بیشتر خانوارها برای مراسمات مختلف مذهبی، ادای نذر، خیرات و … اقدام به خرید مرغ و خروس زنده محلی و فروش مرغ و خروس زنده محلی به ویژه خرید خروس سیاه می‌کنند. در همین حال برخی افراد نیز با خرید مرغ محلی زنده و نگهداری از آن در حیاط خانه و مزارع از تخم‌مرغ آن استفاده می‌کنند.

در شهر تهران و کرج خرید و مرغ و خروس زنده بیشتر برای قربانی و همچنین استفاده از گوشت تازه و گرم آن است که شما برای خرید لازم نیست در شلوغی شهر به دور خود بچرخید با نوین شیپ تماس بگیرید و با خدمات و قصابی در محل دام زنده خود را تحویل بگیرید.

خرید مرغ و خروس محلی
خرید مرغ و خروس محلی

وزن خروس زنده و مرغ زنده

مرغ و خروس زنده همچون دیگر موجودات متأثر از نوع نژاد، تغذیه و نحوه نگهداری وزن‌های مختلفی دارد. در همین حال می‌توان متوسط وزن مرغ و خروس زنده برای ذبح و کشتار را بین 2 تا 5 کیلوگرم تخمین زد که البته این مقدار می‌تواند بیشتر یا کمتر نیز باشد.

قیمت مرغ و خروس زنده

قیمت مرغ و خروس زنده برای قربانی کردن در مقایسه با سایر دام‌ها همچون گوساله و گوسفنده زنده شهرداری بسیار با صرفه‌تر است از این رو افراد بسته به بودجه خود برای ادای نذر، چشم‌زخم و … از خروس زنده برای قربانی کردن استفاده می‌کنند. خانوارها بسته به پخت آسانی که مرغ و خروس زنده دارد این نوع گوشت را برای خرید ترجیح می‌دهند؛ در حال حاضر بیشتر افراد از گوشت سفید به خصوص مرغ و خروس زنده در آشپزی استفاده می‌کنند.

انواع خروس زنده  قیمت به کیلو گرم انواع مرغ زنده  قیمت به کیلو گرم
قیمت خروس مشکی کوچک 200000 هزار تومان قیمت مرغ ماشینی شروع از 100 هزار تومان
قیمت خروس مشکی متوسط 260000 هزار تومان قیمت مرغ مشکی کوچک 160000 هزار تومان
قیمت خروس مشکی بالغ 400000 هزار تومان قیمت مرغ مشکی متوسط 200000 هزار تومان
قیمت خروس مرندی کوچک 280000 هزار تومان قیمت مرغ مشکی بزرگ 400000 هزار تومان
قیمت خروس مرندی متوسط 330000 هزار تومان قیمت مرغ زنده محلی کوچک 150000 هزار تومان
قیمت خروس مرندی بالغ 600000 هزار تومان قیمت مرغ زنده محلی متوسط 300000 هزار تومان
قیمت خروس زنده محلی 350 تا 550 هزار تومان قیمت مرغ زنده محلی بالغ 550000 هزار تومان

قیمت مرغ و خروس زنده بسته به نوع نژاد و نرخ تورم متغیر است که برای آگاهی از قیمت مرغ و خروس زنده لازم است با ما تماس بگیرید.

قیمت مرغ و خروس زنده
قیمت مرغ و خروس زنده

نحوه خرید مرغ و خروس زنده

برای خرید مرغ و خروس زنده یا فروش مرغ خروس زنده کافی است در هر کجایی که هستید در خانه یا محل کار در هر ساعت از شبانه‌روز با شماره همراه 09124361322 تماس بگیرید و با دادن مشخصات مرغ و خروس زنده خود را خریداری و با خدمات حمل و قصابی در محل آن را تحویل بگیرید.

با کلیک بر روی لینک https://sheepnovin.com  وارد وب‌سایت نوین شیپ شوید و سفارش خود اعم از خرید مرغ و خروس زنده، گوساله زنده، گوسفنده زنده کرج، بوقلمون زنده . … را ثبت کنید. مراجعه حضوری به شعبات مختلف مرکز نوین شیپ یکی دیگر از راه‌های خرید مرغ و خروس زنده به شمار می رود.

شماره تلفن‌های شعبات مختلف مرکز نوین شیپ در تهران:

  • شعبه شرق تهران: 77813682 و 776906360
  • شعبه غرب تهران: 44273354 و 44254145 و 44273356 و44872309
  • شمال تهران: 22307869 و 22538486
  • مرکز تهران: 88575414 و 88365786 و 88626827 و 88053042

سخن پایانی

بیشتر افراد ساکن تهران و کرج برای ادای نذر، چشم‌زخم و استفاده از تخم‌مرغ محلی، گوشت تازه، گرم و بهداشتی، خیرات و … اقدام به خرید مرغ و خروس زنده می‌کنند، مجموعه نوین شیپ یکی از مراکز معتبر خرید فروش دام زنده در تهران و کرج برای سهولت خرید مرغ و خروس زنده این امکان را برای شما فراهم آورده تا بدون مراجعه حضوری بتوانید سفارش خود را ثبت و آن را درب منزل تحویل بگیرید. سؤالات، نظرات، انتقادات و حتی شکایات خود را با ما مطرح کنید یا در بخش نظرات آن را به دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا