گوسفنده زنده شهرداری

گوسفنده زنده شهرداری

گوسفنده زنده شهرداری یک نهاد نظارتی بر عرضه گوسفنده زنده به شمار می رود که بر قیمت دام زنده نظارت و مراکزی را برای خرید و فروش دام زنده و کشتار دام ایجاد می‌کند تا شهروندان بتوانند در این مراکز به کار خرید و فروش گوسفند زنده شهرداری و کشتار آن بپردازند. گوسفنده زنده در میادین شهرداری همانطور که از نامش پیداست برای دسترسی عموم افراد ساکن در تهران و کرج و محله‌های اطراف آن توسط شهرداری در مناطق مختلف تهران و کرج ایجاد شده است.

برای ورود به مراکز دام زنده شهرداری و فعالیت در آن ضوابط خاصی حاکم نیست و تمامی افراد می‌توانند در مرکز خرید و فروش دام زنده شهرداری که با نام گوسفند زنده شهرداری شناخته می‌شود به کار خرید گوسفنده زنده شهرداری یا فروش گوسفنده زنده شهرداری مشغول و به آسانی کار خرید و فروش خود را انجام دهند.

توجه داشته باشید که قیمت گوسفنده زنده شهرداری نسبت به بازار کمی بالاتر است، برای خرید گوسفنده زنده لازم نیست راه طویلی را طی کنید و به میادین ایجاد شده توسط شهرداری مراجعه کنید، کافی است گوشی تلفن همراه خود را بردارید و با شماره 09124361322 تماس بگیرید و با خدمات حمل و قصابی رایگان دام زنده شهرداری را در محل تحویل بگیرید. ما در این مقاله از سری مقالات مجموعه نوین شیپ برای آشنایی مخاطبان به گوسفنده زنده در میادین شهرداری و معرفی مراکز خرید و فروش دام زنده شهرداری در دو کلان‌شهر تهران و کرج خواهیم پرداخت پس در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

گوسفند زنده در میادین شهرداری

گوسفنده زنده در میادین شهرداری که برای کنترل عرضه و تقاضای دام زنده و خرید و فروش بی‌دردسر شهروندان در مناطق مختلف تهران و کرج توسط شهرداری ایجاد شده این امکان را در اختیار شهروندان قرار می‌دهد تا اگر قصد خرید گوسفنده زنده یا فروش گوسفند زنده برای ذبح یا قربانی را دارند بتوانند با مراجعه به این مراکز خرید خود را انجام دهند. مرکز خرید و فروش دام زنده شهرداری در مناطق خاصی از شهر تهران و کرج توسط شهرداری ایجاد می‌شود که شما برای خرید گوسفند زنده شهرداری حتماً باید به این مراکز مراجعه کنید تا بتوانید گوسفند زنده، گوساله زنده، بره زنده، بز زنده، مرغ و خروس زنده را خریداری یا آنها را به فروش برسانید.

مناطق تهران شماره تماس
شعبه شمال تهران 22307869 /22538486
شعبه غرب تهران 44273354 / 44254145 / 44273356 / 44872309
شعبه مرکز تهران 88575414 / 88365786 / 88626827 / 88053042
شعبه شرق تهران 77813682 / 776906360

یکی از نکات مهم به هنگام خرید دام زنده شهرداری این است که پس از خرید از این میادین کار فروشنده با شما تمام می‌شود و شما باید با زحمت زیاد دام زنده شهرداری را به محل اعزام و در میان دوستان و آشنایان خود به دنبال قصاب برای ذبح باشید.

حال آنکه اگر ساکن شهر تهران و کرج هستید و پلاک رسمی دارید می‌توانید در خانه یا محل کار از هر نقطه‌ای از شهر تهران و کرج با مرکز نوین شیپ با بیش از 15 سال سابقه در زمینه خرید و فروش دام زنده تماس بگیرید و از خدمات آن همچون حمل و قصابی در محل به صورت رایگان بهره ببرید و علاوه بر صرفه‌جویی در زمان در هزینه‌های حمل و قصابی نیز صرفه‌جویی کنید.

گوسفند زنده در میادین شهرداری
گوسفند زنده در میادین شهرداری

خرید گوسفنده زنده شهرداری

گوسفند زنده شهرداری در کنار گوساله زنده، بره زنده، بز زنده از مهمترین عوامل تأمین گوشت قرمز در کشور شناخته می‌شود که در این میان گوشت گوسفندی از نظر کیفیت و خواص ارزش بالایی نسبت به سایر گوشت‌ها دارد، مطالعات انجام شده بر روی گوشت گوسفندی نشان می‌دهد، اگر گوسفند زنده تغذیه ارگانیک داشته باشد و از هوای تازه استشمام کرده باشد علاوه بر طعم بی‌نظیر گوشت آن سرشار از مواد مغذی و پروتئینی است که چربی آن برای بدن مضر نیست.

به همین دلیل بیشتر افراد به هنگام خرید گوشت قرمز ترجیح می‌دهند از گوشت گوسفندی تازه و بهداشتی استفاده کنند. افراد در مراسمات مختلف برای قربانی یا استفاده تازه از گوشت گوسفندی اقدام به خرید گوسفند زنده شهرداری برای ذبح می‌کنند که همین عامل سبب افزایش تقاضا برای خرید گوسفنده زنده می‌شود.

گوسفنده زنده شهرداری برای جلوگیری از افزایش قیمت دام این امکان را برای خریداران و فروشندگان دام زنده شهرداری فراهم آورده تا در محیط شهرداری بدون ضوابط خاصی اقدام به خرید و فروش گوسفنده زنده شهرداری کنند. در میادین شهرداری چون هر فردی می‌تواند بدون دردسر به کار خرید گوسفنده زنده شهرداری یا فروش گوسفند زنده شهرداری بپردازد.

افرادی که تجربه کافی برای خرید گوسفنده زنده شهرداری را ندارند در میادین شهرداری در دام سودجویانی که هدفشان کسب شود بیشتر است گرفتار می‌شوند و با قیمت بالایی گوسفند زنده شهرداری را خریداری می‌کنند؛ بنابراین توصیه ما به شما این است که حتماً از مرکز خرید و فروش دام زنده شهرداری که دارای مجوز رسمی از شهرداری و دامپزشکی است خرید خود را انجام از این طریق از سلامت دام اطمینان حاصل کنید. توجه داشته باشید که در مرکز نوین شیپ تمامی دام‌های دارای تأییدیه دامپزشکی هستند.

خرید گوسفنده زنده شهرداری
خرید گوسفنده زنده شهرداری

فروش گوسفنده زنده شهرداری

فروش گوسفنده زنده شهرداری تنها منحصر به فروش گوسفند زنده نمی‌شود، بلکه در میادین شهرداری شما می‌توانید هر حیوان حلال‌گوشتی اعم از مرغ و خروس، گوساله، بره، بلدرچین و … را خرید و فروش کنید و منعی برای شما وجود دارد. مهم نیست شما یک دام زنده شهرداری برای فروش داشته باشید یا 100 دام زنده با ورود  به میادین شهرداری ایجاد شده برای خرید و فروش دام زنده خیلی راحت می‌توانید دام زنده خود را به فروش برسانید.

ولی خب فروش گوسفند زنده شهرداری در این میادین سختی‌های خاص خودش را دارد و به دلیل شلوغ بودن و ورود افراد سودجو ممکن است شما نتوانید آن طور که باید و شاید دام و زنده خود را با قیمت مناسب تهیه کنید، حتی شنیده‌ها حاکی از این است که برخی افراد سودجو قیمت گوسفند زنده شهرداری را با قیمت بالاتری از نرخ مصوب بازار به فروش می‌رسانند و افرادی که در این زمینه تجربه کافی ندارند گرفتار این افراد می‌شوند؛ به همین دلیل راحت‌ترین راه خرید گوسفنده زنده شهرداری برای کسانی که تجربه کافی ندارند و به دنبال یک خرید ارگانیک و سالم با کمترین قیمت هستند مراجعه به مراکز فروش معتبر همچون نوین شیپ است.

نوین شیپ بستری را فراهم نموده تا مشتریان ساکن در تهران و کرج تنها با یک تماس بتوانند دام زنده شهرداری را خریداری و در محل آن را تحویل بگیرند. مرکز خرید دام زنده شهرداری نوین شیپ در قبال حمل دام و قصابی هزینه‌ای دریافت نمی‌کند.

دام زنده شهرداری

میادین شهرداری از مراکز خرید و فروش دام زنده شهرداری به شمار می رود که نقش مهمی در تعادل بازار دام ایفا می‌کند که در آن بیشتر افراد برای فروش گوسفنده زنده به این مراکز مراجعه می‌کنند و افرادی هم که قصد خرید گوسفنده زنده شهرداری را دارند با ورود به این مراکز دام زنده شهرداری را خریداری می‌کنند.

معمولاً شهرداری چندین نقطه ثابت در شهر را برای این منظور اختصاص داده است که البته این مراکز در مراسمات مذهبی همچون عید قربان، غدیر، عاشورا و … گسترش پیدا می‌کنند و چندین نقطه موقت نیز توسط شهرداری برای سهولت خرید ایجاد می‌شود تا مردم با خیالی آسوده و بدون نگرانی بتوانند دام مورد نیاز خود را تأمین کنند. در همین حال یکی از راه‌های بی‌دردسر خرید دام زنده شهرداری تماس با مجموعه نوین شیپ به شماره 09124361322 است؛ با تماس با این مرکز علاوه بر استعلام قیمت و خرید گوسفند زنده در تهران می‌توانید از خدمات حمل و قصابی رایگان نیز برخوردار شوید.

قیمت گوسفنده زنده در میادین شهرداری

قیمت گوسفنده زنده شهرداری براساس هر کیلوگرم مشخص می‌شود که البته در این میان قیمت دام زنده متأثر از نوع نژاد، وزن، هزینه نگهداری، سالم و ارگانیک بودن متغیر است؛ البته این بدان معنا نیست که فروشنده هر قیمتی خواست می‌تواند روی دام خود بگذارد؛ چرا که قیمت دام زنده توسط اتحادیه مشخص می‌شود که البته تغییرات جزئی در قیمت محتمل است.

قیمت گوسفند زنده طی سالهای اخیر بسته به نرخ افزایش تورم و ارز همیشه صعودی بوده است، به همین دلیل قیمت گوسفند زنده شهرداری نیز همیشه افزایشی بوده است. در همین حال مجموعه نوین شیپ تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا با قیمت کمتری از بازار دام را به دست مشتری برساند که شما برای آگاهی از آخرین قیمت گوسفنده زنده شهرداری می‌توانید با شماره 09124361322 تماس بگیرید.

قیمت گوسفنده زنده در میادین شهرداری
قیمت گوسفنده زنده در میادین شهرداری

مراکز خرید و فروش دام زنده شهرداری تهران

ساکنان شهر تهران همیشه برای خرید گوسفنده زنده برای مراسمات مختلف و استفاده از گوشت تازه و بهداشتی با مشکل مواجه می‌شوند، چرا که اطلاعی از مراکز خرید و فروش گوسفنده زنده شهرداری ندارند و از سوی دیگر تجربه کافی برای خرید، حمل و ذبح شرعی و اسلامی گوسفند ندارند، ولی جای هیچ‌گونه نگرانی نیست کافی است با یکی از شعبات نوین شیپ همچون گوسفنده زنده در کرج، گوسفنده زنده در شمال تهران، گوسفنده زنده در مرکز تهران و گوسفنده زنده شرق تهران تماس بگیرید و بدون مراجعه حضوری خرید خود را انجام و با خدمات مختلف همچون حمل و قصابی رایگان دام زنده شهرداری را در محل دریافت کنید.

اگر قصد خرید گوسفنده زنده در میادین شهرداری را دارید می‌توانید به مراکز زیر مراجعه کنید:

مراکز خرید و فروش دام زنده شهرداری تهران
مراکز خرید و فروش دام زنده شهرداری تهران

جایگاه‌های ثابت عرضه دام زنده شهرداری تهران

  1. منطقه چهار: تهرانپارس- حکیمیه، خیابان سازمان آب کوچه پیشوا
  2. منطقه پانزده: بزرگراه امام رضا(ع)- پس از گردنه تنباکویی- نرسیده به بازار گل امام رضا(ع)
  3. منطقه هیجده: بزرگ‌راه آزادگان- پس از وردی احمدآباد- مستوفی گلستان سوم
مراکز ثابت عرضه دام زنده شهرداری تهران
مراکز ثابت عرضه دام زنده شهرداری تهران

مراکز موقت عرضه دام زنده شهرداری تهران

  1. منطقه دو: بلور فرهنگ- کوی فرهنگ- خیابان میرمالک- ضلع شرقی ساختمان ناحیه هفت شهرداری منطقه دو
  2. منطقه چهار: ضلع شمال شرقی چهار راه استقلال و محدوده ناحیه هفت
  3. منطقه پنج: بزرگراه حکیم غرب-خیایان اندیشه جنوبی-جنب شهر سنگ
  4. منطقه نه: چهل و پنج متری زرند- خیابان واشقانی فراهانی- محوطه موتوری سنگین منطقه 9
  5. منطقه ده: انتهای خیابان جیحون- خیابان شهید رنجبر- نرسیده به تقاطع خیابان شهید نوری- ضلع شرقی- جنب مراکز معاینه فنی
  6. منطقه دوازده: میدان شوش- خیابان ری-بالاتر از پمپ گاز- نبش کوچه شمشیری
  7. منطقه سیزده: خیابان دماوند غرب به شرق پس از پل خاقانی- انتهای خیابان هاشمی- جنب بوستان زیتون
  8. منطقه چهارده: خیابان محلاتی- خیابان شاه آبادی- بلوار کوثر- جنب زمین فوتبال
  9. منطقه نوزده: تقاطع خیابان ارسو و بخشنده
  • منطقه بیست: جنوب به شمال خیابان شهید رجایی- پس از پل شهید آوینی- جنب ساختمان معاینه فنی خودرو
  • منطقه بیست و یک: شهرک استقلال- بلوار دکتر عبیدی-خیابان دهم- جنب دسترسی محلی بزرگ‌راه آزادگان- ضلع شمالی بوستان انرژی
  • منطقه بیست و دو: سوله واقع در پارکینگ شماره سه بوستان آبشار

مراکز خرید و فروش دام زنده کرج

شهرداری کرج برای رفاه حال ساکنان مناطق مختلف و محله‌های اطراف آن مناطقی را جهت عرضه بهداشتی دام زنده در کرج به قرار زیر در نظر گرفته است:

  1. خیابان پاسداران شرقی بین ندا و پامچال
  2. جاده ملارد – ورودی شهرک یاس- جنب کارخانه آسفالت شهرداری
  3. بلوار امیرکبیر نرسیده به فروشگاه رفاه
  4. بلوار ارم- روبروی خدمات شهرداری منطقه- حد فاصل خیابان 223 و 222
  5. بلوار سردار غربی
  6. خیابان شهید بهشتی-نبش تقاطع 45 متری گلشهر-ابتدای بلوار شمس-بالای چهارشنبه باغ سابق
  7. تقاطع خیابان اشتراکی جنوبی و خیابان بیهقی
  8. بلوار جمهوری جنب تالار لوتوس
  9. بالای زیرگذر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی- کنارگذر به سمت میدان ولفجر
  10. بلوار شورا قبل از پل جانبازان
مراکز خرید و فروش دام زنده کرج
مراکز خرید و فروش دام زنده کرج

نحوه خرید دام زنده شهرداری از نوین شیپ

برای خرید دام زنده شهرداری همین الآن گوشی همراه خود را بردارید و با شماره 09124361322 تماس بگیرید و با دادن مشخصات دام زنده آن را با حمل و قصابی رایگان در محل تحویل بگیرید. یکی دیگر از راه‌های خرید گوسفنده زنده شهرداری مراجعه به وب سایت نوین شیپ به آدرس  https://sheepnovin.com  و سپس ثبت سفارش دام زنده است. یکی دیگر از راه‌های خرید دام زنده شهرداری مراجعه حضوری به شعبات مختلف نوین شیب در مناطق مختلف تهران و کرج است.

نحوه خرید گوسفنده زنده شهرداری شمال تهران

اگر در شمال تهران ساکن هستین و قصد خرید دام زند در شمال تهران را دارید، پیشنهاد ما به شما نوین شیپ می باشد،به این دلیل که توانسته است رضایت 90 درصدی مشتریان را به همراه داشته باشد،برای خرید گوسفند زنده شهرداری شمال تهران با شماره تلفن 22307869 و 22538486  تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

نحوه خرید گوسفند زنده شهرداری شرق تهران

برای خرید گوسفنده زنده شهرداری در شرق تهران با شماره تلفن 77813682 و 776906360 تماس بگیرید. تا علاوه بر خرید با قیمت پایین تر از بازار بتوانید از خدمات حمل و نقل و ذبح رایگان گوسفند زنده در شرق تهران بهرمند شوید.

نحوه خرید گوسفند زنده شهرداری غرب تهران

اگر در غرب تهران زندگی می‌کنید و قصد خرید گوسفنده زنده در غرب را دارید، برای خرید گوسفنده زنده شهرداری اصلاً نگران نباشید و با شماره تلفن 44273354 و 44254145 و 44273356 و44872309 تماس بگیرید و سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

سخن پایانی

میادین شهرداری محلی برای عرضه دام زنده به شمار می رود که توسط شهرداری ایجاد شده که در آن افراد مختلف به کار خرید و فروش دام زنده مشغول‌اند. این مراکز همه روزه فعالیت خود را آغاز می‌کنند. برای ورود به این میادین ضوابط و شرایط خاصی وجود ندارد و هر شخصی می‌تواند کار خرید و فروش دام زنده را در این مراکز  انجام دهد. ب

رای خرید دام زنده بهداشتی و ارگانیک با مجموعه نوین شیب با بیش از 15سال سابقه درخشان در هر ساعت از شبانه‌روز تماس بگیرید. در صورت داشتن هر گونه سؤال، نظر و انتقاد خرسند می‌شویم با ما تماس بگیرید یا در بخش نظرات آن را به اشتراک بگذارید.

5/5 - (4 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

4 در مورد “گوسفنده زنده شهرداری”

  1. مهرداد قویدل

    ما اگر گوسفند از میدان دام شهرداری خریداری کنیم ذبح گوسفند رو هم انجام میدن؟ یا باید خودمون قصاب بگیریم برای ذبح؟

    1. تمامی دام های خریداری شده در نوین شیپ با ذبح رایگان هستن چه داخل کشتارگاه ذبح بشه چه در ب منزل مشتری

    1. سلام ممنون شهرداری و دامداری جفتش قیمتا یکیه اما یک خبر خوب این هستش که در نوین شیپ تمامی قیمت ها کمتر از بازار هستش آن هم به دلیل عرضه مستقیم دام بدون واسطه می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا