بهترین زمان خرید گوسفند زنده

بهترین زمان خرید گوسفند زنده

کسانی که قصد خرید انواع دام زنده از جمله بره و گوسفند زنده را دارند، به دنبال آگاهی از بهترین زمان خرید گوسفند زنده هستند. تا بتوانند در مناسب ترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهند. زیرا خرید دام های زنده و به ویژه انواع گوسفند و بره زمان مشخصی دارد و اگر در آن زمان مشخص انجام شود، قطعاً افراد سود بیشتری هم از خرید خود خواهند داشت.

پس حتما به زمان خرید باید دقت کنید و اطلاعات کافی در این زمینه کسب کنید. تا بتوانید خرید سودمند و با هزینه ی بسیار مناسب تر رقم بزنید. برای خرید گوسفند سالم و زنده مجموعه های زیادی وجود دارند. مجموعه نوین شیپ به عنوان یک مجموعه معتبر به فروش انواع گوسفند و بره زنده با مناسب ترین قیمت می پردازد. تا همه ی خریداران گرامی بتوانند خرید گوسفند زنده در شمال تهران و سایر مناطق تهران را با قیمتی بسیار مناسب تر از سایر مراجع فروش از طریق مجموعه نوین شیپ انجام دهند.

اگر دوست دارید بدانید که زمان خوب برای خرید بره و گوسفند زنده کی است، این مطلب را تا انتها دنبال کنید. زیرا ما قصد داریم که نکات مهم و کلیدی را در این مورد برای شما بازگو کنیم تا بتوانید خرید بسیار خوبی را رقم بزنید.

بهترین زمان خرید بره زنده

بهترین زمان خرید گوسفند زنده و یا بره زنده می تواند فصل های بهار و تابستان باشد. زیرا این فصل ها هوای بهتری دارند و شرایط برای تولید مثل و زندگی بهتر بره ها گوسفند ها فراهم است.

از طرف دیگر چراگاه ها و مراتع سرسبز هستند و تغذیه برای گوسفند ها به خوبی فراهم می شود. پس طبیعی است که قیمت انواع گوسفند زنده در این زمان مناسب تر باشد و برای این که بتوانید بهترین زمان خرید بره زنده را ارزیابی کنید و در زمان نامناسب خرید خود را انجام ندهید، بهتر است که هرگز در فصل پاییز و زمستان اقدام برای خرید بره زنده نداشته باشید.

زیرا این فصل ها هوای سرد تری دارند و از طرف دیگر مراتع و چراگاه ها هم سرسبز نیستند و میزان تولید مثل گوسفند ها در این فصل هم کاهش پیدا می کند‌. انواع گوسفند زنده در شرق تهران و سایر نقاط تهران، با مناسب ترین قیمت در مجموعه نوین شیپ قابلیت خریداری دارند. شما می توانید انواع بره های زنده را در وزن های مختلف و نژاد های متنوع از طریق این مجموعه معتبر خریداری کنید.

بره ها نسبت به گوسفند ها گوشت نرم تر و خوشمزه تری دارند. زیرا چربی کمتری داشته و میزان خلوص گوشت آن ها بیشتر است. این موضوع باعث شده است تا گوشت بره گران تر باشد اما شما با خرید بره زنده در زمان مناسب می توانید با انجام هزینه ی مقرون به صرفه و نسبتاً کمتر، تا مدت زمان طولانی گوشت بره ی مورد نیاز خود را تامین کنید و از خرید گوشت، بی نیاز شوید. که این مسئله جزو نکات مثبت محسوب می‌ شود.

بهترین زمان خرید گوسفند و بره سالم

بعد از اینکه بهترین زمان خرید گوسفند زنده را شناسایی کردید، باید ویژگی های گوسفند و بره سالم را هم بشناسید. تا بتوانید خریدی عالی و موفقیت آمیز در این زمینه داشته باشید. اکثر افراد در تهران و کرج برای خرید گوسفند زنده نظرشان این است که از گوسفند زنده شهرداری استفاده داشته باشند و انواع گوسفند زنده شهرداری در مجموعه نوین شیپ با کیفیت فوق العاده بالا و قیمتی مناسب به فروش می رسند.

اما برای اینکه بتوانید به راحتی یک گوسفند یا بره با کیفیت را خریداری کنید، باید تشخیص دهید که آیا بره و گوسفند مورد نظر شما، از لحاظ پزشکی و بهداشتی سالم است یا نه و اینکه آیا دچار بیماری خاصی می باشد یا خیر؟

برای تشخیص، باید در ابتدا به ظاهر گوسفند یا بره نگاه کنید. ظاهر گوسفند و بره باید پروار و فربه باشد و گوشت دام چربی زیادی نداشته باشد. تا بعد از اینکه دام را قربانی کردید بتوانید بیشتر از گوشت آن استفاده داشته باشید. پس به همین علت باید به وزن دام زنده موردنظرتان در هنگام خرید دقت زیادی کنید. با رعایت این شرایط و دقت به این نکات، قطعاً می توانید خرید خوب و موفقیت آمیز داشته باشید و با زمان شناسی مناسب بهترین زمان خرید گوسفنده زنده را هم انتخاب کنید و خریدی عالی داشته باشید.

بهترین زمان خرید گوسفند و بره سالم
بهترین زمان خرید گوسفند و بره سالم

چه موقع برای پروار بندی باید گوسفند خرید؟

یکی از بهترین اهداف برای خرید دام زنده پرواربندی می باشد و کسانی که قصد خرید انواع دام ها و گوسفند زنده به هدف پرواربندی دارند، به دنبال بهترین زمان خرید گوسفند زنده هستند. تا بتوانند در زمان مناسبی دام مورد نظرشان را خریداری کنند.

نژاد هایی که از لحاظ گوشتی بازدهی خوبی می دهند، برای پرواربندی انتخاب بهتری هستند. زیرا در مدت زمان کوتاهی با افزایش وزن روبرو می شوند. بهترین زمان برای این کار فصل تابستان می باشد. زیرا در این فصل گوشت بره افزایش پیدا می‌ کند و می‌ توانید استفاده ای مناسب از این گوشت داشته باشید و طی خرید بره های یکساله می توانید دو دوره ی کامل پرواربندی برایشان انجام دهید.

در فصل تابستان به علت افزایش تولید مثل گوسفند ها، تعداد بره ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد و این موضوع باعث می‌ شود تا بره های زنده در فصل تابستان قیمت ارزان تری داشته باشند و در نتیجه بهترین زمان خرید گوسفند زنده و بره زنده قطعاً فصل تابستان خواهد بود. به خصوص اگر قصد انجام پرواربندی دارید، حتماً در این فصل خریدهای خود را انجام دهید.

چه موقع برای پروار بندی باید گوسفند خرید؟
چه موقع برای پروار بندی باید گوسفند خرید؟

بهترین زمان خرید گوسفند زنده برای تولید پشم

اگر قصد تولید پشم از گوسفند را دارید و به دنبال یافتن بهترین زمان خرید گوسفند زنده هستید، تا بتوانید با انجام این خرید گوسفند های زنده را برای تولید پشم پرورش دهید، باید بگوییم که بهترین زمان برای این کار فصل زایمان گوسفند ها می باشد‌. یعنی وقتی که گوسفند ها بره ها را به دنیا آورده اند از فاصله یک هفتگی بره ها می توانید آن ها را خریداری کنید تا برای تولید پشم از گوسفند و بره زنده موردنظر نهایت استفاده را داشته باشید. بهتر است برای این کار گوسفند خود را از نژاد پشمی خریداری کنید.

برای خرید گوسفند زنده نژاد پشمی مجموعه نوین شیپ امکان خرید گوسفند زنده در غرب تهران و نقاط مختلف اطراف را فراهم کرده است تا همه بتوانند در هر منطقه از تهران و کرج که هستند خرید خود را انجام دهند. فقط کافی است که با شماره تماس ۰۹۱۲۴۳۶۱۳۲۲ تماس بگیرید تا خرید خود را به ثبت برسانید و حتی به صورت غیر حضوری هم می توانید این خرید را به شکل موفقیت‌آمیز و عالی انجام دهید. تا دام به همراه قصاب به منزل شما با هزینه ی کاملا رایگان ارسال شود.

بهترین زمان خرید گوسفند زنده برای تولید پشم
بهترین زمان خرید گوسفند زنده برای تولید پشم

سخن آخر

با شناسایی بهترین زمان خرید گوسفند زنده خرید خود را در مناسب ترین فصل انجام دهید تا هم هزینه ی زیادی متحمل نشوید و هم بتوانید گوسفند یا بره مرغوب تری را خریداری کنید. اگر خرید خود را از مجموعه نوین شیپ انجام دهید، مطمئن خواهید بود که دام مورد نظر شما، فاقد هورمون و کاملا سالم و بر اساس استاندارد های دامپزشکی می باشد. این مجموعه خدمات 24 ساعته دارد و در هر ساعت از شبانه روز در خدمت شما از سراسر تهران و کرج، می باشد.

 

5/5 - (1 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا