گوسفند زنده در غرب تهران

گوسفند زنده در غرب تهران

گوسفند زنده در غرب تهران از شعبات فعال نوین شیب در جهت رفاه حال آن دسته از همشهریانی که قصد خرید گوسفند زنده، گوساله زنده، بوقلمون زنده، بره زنده، مرغ و خروس زنده برای قربانی یا استفاده از گوشت آن به صورت تازه و بهداشتی فراهم آورده است، تا بدون مراجعه حضوری تنها با یک تماس در خانه یا محل کار خود بتوانند گوسفند زنده در غرب تهران را سفارش و آن را با ماشین مخصوص حمل به صورت کاملاً بهداشتی به همراه قصاب ماهر و مجرب در محل تحویل بگیرند و در هزینه‌های خود به هنگام خرید گوسفند زنده و فروش گوسفند زنده با عدم پرداخت هزینه حمل و قصابی در محل صرفه‌جویی کنند.

برای خرید انواع دام زنده تهران با شماره همراه 09124361322 تماس بگیرید. به هنگام خرید انواع دام زنده به این نکته توجه داشته باشید که ما مرکز خرید و فروش دام زنده خدمات خود را به صورت شبانه‌روزی ارائه می‌کنیم. ما در این مقاله از مقالات نوین شیپ به گوسفند زنده در غرب تهران خواهیم پرداخت. پس در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

دام زنده در غرب تهران

دام زنده در غرب تهران از جمله مراکز معتبر با مجوز رسمی از شهرداری و دامپزشکی با بیش از 15 سال سابقه در زمینه خرید و فروش دام زنده به شمار می رود. این مرکز با کادری مجرب در محیطی بهداشتی انواع دام زنده تهران را با تغذیه ارگانیک و علوفه تازه پرورش می‌دهد و به طور مداوم و منظم دام‌ها را زیر نظر دامپزشک مورد معاینه قرار می‌دهد تا مبادا دام دچار بیماری باشد و در صورت صحت دام تأییدیه یا گواهی سلامت دام را صادر می‌کند. همچنین این مرکز برنامه واکسیناسیون منظمی برای دام‌های خود دارد، چرا که سلامت دام برای ما از همه چیز مهم تر است.

همانطور که می‌دانید برخی از بیماری‌ها دام به واسطه مصرف گوشت تازه به انسان منتقل می‌شود، به همین دلیل ما در گوسفند زنده غرب تهران خود را موظف می‌دانیم تا سلامت دام را زیر نظر دامپزشک مجرب تضمین کنیم تا آنچه به دست شما می‌رسد سالم و بهداشتی باشد. در جهت رفاه حال همشهریان ساکن در تهران پس از ثبت سفارش خرید گوسفند زنده و فروش گوسفند زنده ما آن را با ماشین حمل و قصابی رایگان به محل اعزام می‌کنیم تا شما فقط تماشاچی نحوه ذبح شرعی و بهداشتی در کنار تقسیم‌بندی گوشت آن باشید.

خرید گوسفند زنده غرب تهران

برای خرید گوسفند زنده در غرب تهران برای قربانی کردن یا مصرف تازه از گوشت آن شما باید ساعت‌ها در خیابان‌های شهر با به جان خریدن ترافیک شهری به دنبال مراکزی باشید که به کار فروش گوسفند زنده مشغول‌اند که این کار وقت زیادی را از شما می‌طلبد. علاوه بر این ممکن است شما نتوانید مرکز معتبر و بهداشتی برای خرید و فروش دام زنده پیدا کنید و در دام دلالان گرفتار و با قیمت بالایی گوسفند مورد نظر را برای قربانی تهیه کنید؛ تازه اگر بتوانید گوسفند سالم و بهداشتی تهیه کنید باید آن را ماشین حمل به محل مورد نظر ببرید و در آنجا در میان دوستان و آشنایان خود به دنبال فردی باشید که قصاب باشد تا بتواند گوسفند را ذبح و گوشت آن را تقسیم کند.

به جای گشت و گذار در شهر و زحمت دادن به خود و اطرافیان برای خرید گوسفند زنده تهران خیلی راحت زمانی که در خانه در کنار خانواده هستید و تلویزیون تماشا می‌کنید با شماره 09124361322 تماس بگیرید و بسته به نوع استفاده وزن تقریبی گوسفند زنده را اعلام و آن را خریداری و با حمل و قصابی رایگان در محل تحویل بگیرید. نسبت به قیمت گوسفند زنده تهران اصلاً نگران نباشید، چرا که این مجموعه منصفانه‌ترین قیمت بازار را برای خرید دام زنده ارائه می‌کند.

خرید گوسفند زنده غرب تهران
خرید گوسفند زنده غرب تهران

خرید دام زنده تهران برای مصرف روزانه

هدف بیشتر افراد از خرید گوسفند زنده استفاده از گوشت آن برای مصرف روزانه است، این در حالی است که بیشتر افراد جایی برای ذبح و کشتار گوسفند زنده ندارند، به همین دلیل از خرید گوسفند زنده یا فروش گوسفند زنده تهران منصرف می‌شوند، ولی اصلاً نگران این موضوع نباشید کافی است گوسفند زنده خود را خریداری و درخواست کشتار یا ذبح آن را در مجموعه نوین شیپ بدهید تا همکاران پر تلاش ما در محل نگهداری دام در محیطی که برای این منظور مشخص‌شده دام شما را ذبح و گوشت آن را تمیز و پاک‌شده به شما تحویل می‌دهند.

تمامی شعبات نوین شیپ همچون گوسفند زنده غرب تهران، گوسفند زنده شمال تهران، گوسفند زنده شرق تهران و گوسفند زنده مرکز تهران محلی بهداشتی برای ذبح و تقسیم گوشت دارند. توجه داشته باشید که این مجموعه بابت ذبح اسلامی و شرعی گوسفند و تقسیم گوشت و تمیز کردن سیرابی و کله‌پاچه گوسفند هیچ هزینه‌ای را دریافت نمی‌کند. بنابراین به جای خرید گوشت مانده قصابی‌ها با خرید گوسفند زنده غرب تهران و ذبح آن از گوشت سالم و بهداشتی با قیمتی مناسب استفاده کنید. قیمت گوسفند زنده تهران در این مجموعه بسیار باصرفه‌تر از سایر مراکز است.

خرید دام زنده تهران برای مصرف روزانه
خرید دام زنده تهران برای مصرف روزانه

ویژگی‌های گوشت ارگانیک سالم و بهداشتی

گوشت سالم و بهداشتی گوسفند زنده غرب تهران آن گوشتی است که ارگانیک باشد و از علوفه سالم و هوای تازه تغذیه کرده باشد، این نوع گوشت سرشار از پروتئین و مواد مغذی طبیعی است که کلسترول و چربی آن برای بدن مضر نیست و افراد مختلف می‌توانند آن را مصرف کنند. به هنگام خرید دام زنده تهران حتماً به بهداشتی، سالم و ارگانیک بودن آن توجه کنید، چرا که گوشت ارگانیک خطر ابتلا به بیماری‌ها و همچنین سکته قلبی را کاهش و از چاقی فرد جلوگیری می‌کند.

یکی از سؤالات پر تکرار کاربران از ما به هنگام خرید گوسفند و زنده و فروش گوسفند زنده این است که از کجا بفهمیم گوشت گوسفند ارگانیک است؟ در پاسخ به این سؤال و سؤالات مشابه از این دست باید گفت آن گوشتی ارگانیک است که رنگ گوشت آن قرمز روشن باشد و هیچ نشانه‌ای از خون‌مردگی و تیرگی نداشته باشد. توجه داشته باشید گوسفندی که به طور صد درصد از علوفه تازه تغذیه کرده باشد گوشت سالم و بهداشتی دارد که ما در مرکز گوسفند زنده در غرب تهران از علوفه تازه برای پرورش دام‌ها استفاده می‌کنیم.

خرید گوسفند زنده غرب تهران از مراکز معتبر

در شهر تهران مراکز خرید و فروش دام زنده زیادی فعالیت می‌کنند که در این میان برخی افراد برای خرید گوسفند زنده به میادین شهرداری مراجعه و به صورت حضوری گوسفند زنده غرب تهران را خریداری می‌کنند. بیشتر افراد پس از خرید گوسفند زنده و فروش گوسفند زنده از مراکز معتبر متوجه این موضوع می‌شوند که برای ذبح شرعی و اسلامی دام زنده تهران نیاز به قصاب ماهر و باتجربه دارند، در همین حال به دنبال قصاب ماهر هستند تا با بدون آسیب به گوشت و آشنا به شرعیات بتواند دام زنده تهران را ذبح کند. مجموعه نوین شیپ از مراکز معتبر خرید و فروش دام زنده تهران علاوه بر فروش نژادهای مختلف گوسفند زنده خدمات حمل و قاصبی رایگان را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

فروش گوسفند زنده غرب تهران

اگر به دنبال خرید گوسفند زنده ارزان و باکیفیت هستید از چند روز قبل با تماس با مجموعه نوین شیپ سفارش خود را ثبت کنید تا همکاران پر تلاش ما در مجموعه گوسفند زنده غرب تهران در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش شما را آماده و در محل به شما تحویل دهند. البته اگر در اطراف خود قصاب ماهر برای ذبح ندارید نگران نباشید در صورت درخواست شما خدمات قصابی رایگان به همراه دان به محل ذبح دام زنده تهران اعزام می‌شود.

فروش گوسفند زنده غرب تهران
فروش گوسفند زنده غرب تهران

نکات مهم به هنگام خرید گوسفند زنده در غرب تهران

در گذشته افراد برای خرید گوسفند زنده با دشواری روبرو نبودند، چرا که به راحتی و در هر زمانی می‌توانستند گوسفند زنده را خریداری کنند. دانستن برخی نکات به هنگام خرید گوسفند زنده باعث می‌شود تا پولتان هدر نرود.

مهم‌ترین نکات به هنگام خرید یا فروش گوسفند زنده عبارت‌اند از:

  • گوسفند یا دام زنده به هنگام خرید حتماً باید دارای تأییدیه دامپزشکی و پلاک سلامت باشد
  • گوسفند زنده سالم مدام در حال نشخوار است
  • گوسفند زنده سالم چشمان براق و شفافی دارد
  • دهان و بینی گوسفند زنده سالم ترشح غیرمعمول ندارد
  • پشم‌های گوسفند سالم به راحتی جدا نمی‌شود.
  • و …

قیمت گوسفند زنده غرب تهران

همانطور که می‌دانید قیمت گوسفند زنده تهران براساس هر کیلوگرم مشخص می‌شود، البته در این بین شاخص‌هایی همچون وزن، تعداد، خرید عمده، نژاد، هزینه نگهداری و … در قیمت گوسفند زنده تهران موثر است. قیمت گوسفند زنده روزانه توسط اتحادیه مشخص می‌شود. درست است که کیفیت ارزان نیست ولی باور داشته باشید که ما در مرکز گوسفند زنده غرب تهران یکی از شعبات نوین شیپ قیمت حداقلی بازار را برای فروش گوسفند زنده ارائه می‌کنیم تا لبخند رضایت شما را کسب کنیم.

نحوه ثبت سفارش گوسفند زنده تهران

برای ثبت سفارش خرید و فروش انواع دام زنده در تهران می‌توانید به سه طریق اقدام کنید:

  1. ساده‌ترین روش خرید گوسفند زنده تهران تماس با شماره همراه 09124361322 و یا شماره تلفن‌های شعبات مختلف مرکز نوین شیپ است که در ادامه آنها را معرفی می‌کنیم.
  2. مراجعه به وب سایت مرکز نوین شیپ به آدرس www.sheepnovin.com و ثبت سفارش دام زنده تهران.
  3. مراجعه حضوری و خرید گوسفند زنده در غرب تهران.

ثبت سفارش گوسفند زنده غرب تهران

اگر ساکن غرب تهران هستید و قصد خرید گوسفند زنده از مجموعه نوین شیپ را دارید کافی است با شماره تلفن

44273354 و 44254145 و 44273356 و 44872309 تماس بگیرید و با دادن مشخصات و میانگین وزن، گوسفند زنده تهران را خریداری کنید.

ثبت سفارش گوسفند زنده شرق تهران:

اگر ساکن شرق تهران هستید و به دنبال خرید دام زنده در شرق تهران از مجموعه نوین شیپ هستید با شماره تلفن

77813682 و 776906360 تماس بگیرید و با دادن مشخصات و میانگین وزن، گوسفند زنده تهران را خریداری کنید.

ثبت سفارش گوسفند زنده  شمال تهران:

برای ثبت سفارش انواع گوسفند زنده، بره زنده، گوساله زنده در شمال تهران با شماره تلفن 22307869 یا 22538486 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

ثبت سفارش گوسفند زنده مرکز تهران:

اگر ساکن مرکز تهران هستید و قصد خرید گوسفند زنده از مجموعه نوین شیپ را دارید کافی است با شماره تلفن

88575414 و 88365786 و 88626827 و 88053042 تماس بگیرید و با دادن مشخصات و میانگین وزن، گوسفند زنده تهران را خریداری کنید.

سخن پایانی

در گذشته نه چندان دور افراد برای خرید گوسفند زنده برای قربانی یا مصرف روزانه مجبور بودن به میادین شهرداری مراجعه و یا از طریق دوست و آشنا گوسفند زنده خود را خریداری و با حمل و پیدا کردن قصاب ماهر آن را با زحمت زیاد ذبح و گوشت آن را تقسیم می‌کردند؛ ولی در حال حاضر پیشرفت تکنولوژی نحوه خرید و فروش دام زنده را نیز متحول نموده، طوریکه اگر شما ساکن غرب تهران باشید می‌توانید خیلی راحت به صورت آنلاین و تلفنی خرید خود را بدون مراجعه حضوری انجام و دام زنده تهران را با خدمات حمل و قصابی رایگان در منزل تحویل بگیرید بدون آنکه هزینه اضافی ای پرداخت کنید. در بخش نظرات خوشحال می‌شویم انتقادات، سؤالات، پیشنهادات و حتی شکایات خود را مطرح و آن را به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا