قیمت و خرید گوسفند زنده در تهران

قیمت و خرید گوسفند زنده در تهران

قیمت گوسفند زنده در بازار تهران از جمله مراکز معتبر خرید و فروش دام زنده در تهران محسوب می‌شود، گوسفند از مجموعه پستانداران حلال گوشتی به شمار می رود که افراد برای استفاده از گوشت، لبنیات، پوست آن را نگهداری و سپس به فروش می‌رسانند تا در مراسمات مختلف آن را ذبح و از گوشت سالم و بهداشتی آن استفاده یا با قربانی کردن آن گوشت آن را میان نیازمندان تقسیم کنند.

استفاده از گوشت گوسفندی از گذشته‌های دور تا به امروز مورد توجه بشر برای سلامتی بوده است. مجموعه نوین شیب یکی از مراکز معتبر در زمینه خرید و فروش دام زنده با بیش از 15 سال سابقه درخشان و مجوز رسمی از شهرداری و دامپزشکی خدمات قابل ملاحظه‌ای را با چندین شعبه در مناطق مختلف تهران همچون گوسفند زنده شمال تهران، گوسفند زنده غرب تهران، گوسفند زنده شرق تهران، گوسفند زنده مرکز تهران و … ارائه می‌کند تا شما فقط با یک تماس به شماره همراه 09124361322 در هر ساعت از شبانه‌روز بدون مراجعه حضوری بتوانید سفارش خود را ثبت و با حمل و قصابی رایگان در محل آن را تحویل بگیرید.

ما در این مقاله قصد داریم تا به گوسفند زنده در تهران بپردازیم. پس در ادامه مطلب با نوین شیپ ما را همراهی کنید.

گوسفند زنده در تهران

همشهریان محترم ساکن در تهران برای برخی از مراسمات مختلف خود طبق آداب و رسوم عقیقه نوزاد و همچنین مراسم عروسی، زوار و … مستلزم خرید گوسفند زنده تهران برای قربانی کردن هستند، طوریکه در بیشتر مواقع از آن به عنوان دغدغه‌ای بزرگ یاد می‌کنند؛ چرا که خرید دام زنده و پیدا کردن گوسفند زنده سالم و بهداشتی در کلان‌شهر تهران کار سختی است که علاوه بر آن زحمت حمل‌ونقل پیدا کردن قصابی در محل نیز مشکل جدیدی است که افراد همیشه نگران آن هستند.

ولی با خرید دام زنده تهران از مجموعه نوین شیپ اصلاً لازم نیست ساعت‌ها در شلوغی شهر و ترافیک و آلودگی هوا به دنبال مراکز مجوز دار و معتبر خرید و فروش دام زنده باشید، کافی است در خانه و محل کار خود بدون استرس و نگرانی با شماره 09124361322 تماس بگیرید و خرید گوسفند زنده را به همراه فروش گوسفند زنده انجام و در زمان تعیین شده به هنگام بازگشت زوار یا عروس و داماد آن را در محل به همراه قصاب ماهر و باتجربه تحویل بگیرید.

توجه داشته باشید که قصابی در محل شامل ذبح و کشتار به همراه تقسیم‌بندی گوشت، پاک کردن کله‌پاچه و سیرابی و در نهایت تمیز کردن محل مورد ذبح و جمع کردن پسمانده‌های گوسفند است که تمامی این کارها به صورت رایگان توسط قصاب برای شما انجام و لبخند رضایت را برایتان به ارمغان می‌آورد. قیمت گوسفند زنده تهران در این مرکز ارزانتر از سایر مراکز است، پس به جای پرسه زدن در خیابان با اطمینان خرید خود را انجام دهید.

گوسفند زنده در تهران
گوسفند زنده در تهران

قیمت گوسفند زنده امروز تهران

یکی از فاکتورهای مهم و اساسی به هنگام خرید گوسفند زنده و فروش گوسفند زنده قیمت دام زنده است که بر حسب هر کیلوگرم مشخص می‌شود. چون قیمت گوسفند بسته به وزن آن براساس هر کیلوگرم مشخص می‌شود هر چقدر وزن گوسفند بیشتر باشد به همان نسبت قیمت آن بیشتر می‌شود، البته  توجه داشته باشید که قیمت آن دسته از گوسفندانی که وزن زیاد و سن بالایی دارند کمتر محاسبه می‌شود.

در حال حاضر بسته به تکنولوژی پیشرفته دیگر نیاز نیست برای استعلام قیمت گوسفند زنده تهران به میادین عرضه دام زنده تهران مراجعه کنید،کافی است با همکاران ما در نوین شیپ تماس بگیرید و از آخرین تغییرات قیمت اطلاع حاصل کنید.

نوع نژاد گوسفند  قیمت به کیلو  نوع نژاد گوسفند  قیمت به کیلو 
قیمت بره گوسفند نر 185000 هزار تومان قیمت بره پروار 183000 هزار تومان
قیمت بره گوسفند ماده 170000 هزار تومان قیمت بره گوشت دار چاق 185000 هزار تومان
قیمت گوسفند چاق افشاری 180000 هزار تومان قیمت بره نصف گوشت 187000 هزار تومان
قیمت گوسفند چاق مغان 180000 هزار تومان قیمت بره سرک دار 190000 هزار تومان
قیمت گوسفند چاق کم چرب 185000 هزار تومان قیمت میش جوان 140000 هزار تومان
قیمت گوسفند چاق فشندی 175000 هزار تومان قیمت میش دو دندان 135000 هزار تومان
قیمت گوسفند پروار بجنورد 183000 هزار تومان قیمت میش 4 دندان 128000 هزار تومان
قیمت گوسفند تالش 170000 هزار تومان قیمت میش پیر 120000 هزار تومان
قیمت گوسفند بختیاری 179000 هزار تومان قیمت بز پیر 120000 هزار تومان
قیمت بزغاله 170000 هزار تومان قیمت بز جوان 140000 هزار تومان
قیمت بزغاله ماده 155000 هزار تومان قیمت بز نر 158000 هزار تومان

نکته مهم : به دلیل نوسانات بازار دام زنده تمامی قیمت ها متغیر می باشد جهت دریافت آخرین قیمت ها با شماره های داخل سایت در تماس باشید. با تشکر

مزایای گوسفند زنده در تهران

از گوسفند زنده تهران علاوه بر مصرف تازه از گوشت آن برای تهیه شیر، پشم و … استفاده می‌کنند که حاوی مقادیر زیادی پروتئین و مواد مغذی و ضروری برای بدن است به همین دلیل پرورش گوسفند برای مصارف مختلف ضروری است که مزایای زیادی دارد. گوسفند زنده دارای نژادهای مختلفی است که از نژادهای موجود در مجموعه نوین شیپ می‌توان به نژاد افشاری، رومانف، قشقایی، سنگسری، کردستان یا کردی، فراهانی، مغانی، مهربان و … اشاره نمود که تفاوت‌هایی از نظر شکل ظاهری و ویژگی‌های بدنی دارند.

علاوه بر گوشت، جگر، کله‌پاچه و سیرابی تمامی بخش‌های گوسفند زنده همچون فضولات و چربی آن نیز قابل استفاده است به گونه‌ای که از فضولات آن برای تهیه انواع کود حیوانی و از چربی آن برای تولید برخی لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می‌کنند. از پشم گوسفند برای تهیه انواع لباس‌های شیک و پوشاک استفاده می‌کنند که اهمیت بالایی دارد. بنابراین خرید گوسفند زنده تهران و پرورش آن مزایای زیادی دارد که می‌تواند علاوه بر تأمین گوشت تازه و بهداشتی شما برای مصرف روزانه احتیاجات شما را نیز برآورده کند.

خرید گوسفند زنده تهران

خرید گوسفند زنده تهران با تحویل فوری در سریع‌ترین زمانی یکی از خدمات مجموعه نوین شیپ به شمار می رود، چرا که ما در بزرگ‌ترین مرکز پرورش و خرید و فروش دام زنده خود را موظف می دانیم تا بهترین خدمات را برای رفاه حال مشتریان به هنگام خرید گوسفند زنده و فروش گوسفند زنده در کنار دام زنده تهران ارائه کنیم، در همین راستا ما با تحویل سفارشات در سریع‌ترین زمان با ماشین مخصوص حمل دام به صورت بهداشتی به همراه قصابی رایگان برای ذبح و تقسیم گوشت گوسفندی در صد کسب رضایت حداکثری مشتریان هستیم.

اگر قصد خرید گوسفند زنده یا فروش گوسفند زنده در شهر تهران را دارید با ما تماس بگیرید و از قیمت گوسفند زنده تهران اطلاع حاصل کنید.

خرید گوسفند زنده تهران
خرید گوسفند زنده تهران

خدمات گوسفند زنده نوین شیپ

مجموعه نوین شیپ با بیش از 15 سال سابقه در زمینه خرید و فروش دام زنده خدمات مختلفی به همشهریان تهرانی ارائه می‌کند که از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حمل‌ونقل رایگان دام زنده به هر نقطه‌ای از شهر تهران و کرج
  • ارائه خدمات متنوع 24 ساعته به همشهریان ساکن در شهر تهران و کرج برای خرید و فروش گوسفند زنده
  • ارائه خدمات قصابی رایگان شامل ذبح و کشتار گوسفند زنده، تقسیم‌بندی گوشت، تمیز کردن سیرابی و کله‌پاچه، تمیز کردن پسمانده‌های گوسفند
  • رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی به هنگام ذبح و پس از آن
  • نگهداری دام در محیطی کاملاً بهداشتی و با گواهی دامپزشکی
  • خرید بدون واسطه و مستقیم انواع دام زنده تهران
  • خرید آنلاین بدون مراجعه حضوری
  • ارسال سریع گوسفند زنده پس از ثبت سفارش
  • رضایت مشتری
  • وزن‌کشی دقیق
  • قیمت مناسب

خرید گوسفند زنده قربانی

ساکنان شهر تهران برای مراسمات مختلف همچون بازگشت از سفر زیارتی یا سیاحتی، مراسم عروسی و ازدواج، عقیقه نوازد، ادای نذر، پایان سربازی از گوسفند زنده برای قربانی کردن استفاده می‌کنند. در همین حال در شهر تهران به دلیل زندگی شهرنشینی و آپارتمانی پیدا کردن گوسفند زنده کار کمی سختی است، چرا که بیشتر افراد تجربه کافی برای خرید گوسفند زنده را ندارند به همین ممکن است در دام دلالان گرفتار و با مبلغ بالایی دام زنده تهران را خریداری کنند.

پس از خرید گوسفنده زنده و فروش گوسفنده زنده نحوه حمل و پیدا کردن قصاب نیز مشکلی دیگری است که خانوارها با آن روبرو هستند؛ ولی چندان جای نگرانی نیست چرا که ما در مجموعه نوین شیپ با مجوز رسمی از شهرداری و دامپزشکی انواع دام زنده را با قیمتی کمتر از نرخ مصوب که روزانه بسته به تورم و قانون عرضه و تقاضا اعلام می‌شود را به شما تنها با یک تماس با خدمات حمل و قصابی رایگان عرضه می‌کنیم. برای اطلاع از قیمت گوسفند زنده تهران با ما تماس بگیرید.

خرید گوسفند زنده قربانی
خرید گوسفند زنده قربانی

ویژگی‌های گوشت گوسفند تازه و بهداشتی

معمولاً افرادی که قصد خرید گوسفند زنده تهران را دارند به دنبال خرید گوسفند زنده سالم و بهداشتی هستند؛ چرا که گوشت گوسفند بیمار علاوه بر افت کیفیت گوشت بیماری را به انسان نیز منتقل می‌کند. بیشتر افرادی که در کار فروش گوسفند زنده هستند از آب، علف و نمک برای افزایش وزن گوسفند استفاده و از این طریق وزن آن را افزایش می‌دهند اقدامی که خلاف اصل مشتری مداری و کسب رزق حلال محسوب می‌شود.

اگر گوسفند زنده سالم باشد، ویژگی های ظاهری گوشت قرمز به قرار زیر است:

  • رنگ گوشت گوسفندی سالم شفاف، روشن و یکدست است طوریکه هیچ‌گونه تیرگی ندارد
  • گوشت آن تا اندازه زیادی تازه و نرم است
  • گوشت فاقد هر گونه کبودی و خون‌مردگی است
  • چربی گوشت گوسفندی سالم باید سفید و سفت باشد
  • بوی مطبوع و خوشایندی دارد

خرید و فروش دام زنده تهران

هدف ما در مرکز خرید و فروش دام زنده نوین شیپ توجه به اصول و استاندارهای بهداشتی بر اساس اصل مشتری مداری است. بر همین اساس ما در مجموعه گوسفند زنده در تهران به صورت شبانه‌روزی انواع دام زنده همچون گوسفند زنده نژادهای مختلف، گاو و گوساله زنده سالم، بوقلمون، بره زنده، مرغ و خروس سیاه جهت قربانی را با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت به شما عرضه می‌کنیم.

علاوه بر این ما در این مرکز دام‌های خود را در محیطی بهداشتی با تغذیه ارگانیک از علوفه تازه بدون افزودنی‌ های شیمیایی در جهت رضایت مشتری با وزن‌کشی دقیق دام زنده را با ماشین حمل مخصوص و بهداشتی به همراه قصاب ماهر و مجرب به محل ذبح در سریع‌ترین زمان ممکن اعزام می‌کنیم.

توجه داشته باشید که در این مرکز تمامی دام‌ها به صورت منظم زیر نظر دامپزشک مورد معاینه قرار می‌گیرند و برنامه واکسیناسیون آنها نیز به صورت مداوم انجام می‌شود، پس بدون کمترین نگرانی از سلامت دام گوشی تلفن همراه خور را بردارید و برای مصرف روزانه و قربانی گوسفند زنده در تهران را سفارش دهید.

قیمت گوسفند زنده

قیمت گوسفند زنده در شهرهای مختلف متفاوت است و جدا از این، به عوامل مختلف دیگری هم بستگی دارد که هر یک از این موارد، به صورت جداگانه روی قیمت گوسفند اثرگذار هستند.

قصد داریم که در این مقاله، این عوامل تاثیرگذار را به صورت کامل مرور کنیم، تا همه افرادی که قصد خرید گوسفند زنده را دارند، بتوانند بهترین انتخاب را بر اساس اولویت های مالی خود انجام دهند و خریدی موفقیت آمیز در این زمینه داشته باشند.

برای اینکه بتوانید از قیمت گوسفند زنده آگاهی پیدا کنید، پیشنهاد می کنیم که حتماً فروشگاه های مختلف را مورد بررسی قرار دهید و کشتارگاه های مختلف در شهر خود را هم بررسی کنید. تا در نهایت بتوانید مجموعه ای مناسب را برای خرید گوسفند زنده انتخاب کنید.

قیمت گوسفند زنده
قیمت گوسفند زنده

عوامل تاثیرگذار روی قیمت گوسفند زنده

همانطور که گفتیم، قیمت گوسفنده زنده به عوامل متفاوتی بستگی دارد. که هر کدام از این عوامل، می‌توانند به صورت جداگانه مورد بررسی قرار بگیرند. در ادامه این عوامل را با هم مرور می کنیم.

وزن گوسفند زنده

قیمت گوسفند زنده بدون تردید به عوامل متفاوتی بستگی دارد که مهمترین عامل، وزن گوسفند می باشد. وزن بندی گوسفند های زنده کاملاً متغیر است به طوری که ممکن است گوسفند های زنده از وزن ۴۰ کیلو شروع و تا وزن ۸۰ کیلو ادامه داشته باشند.

گوسفند هایی که زیر ۴۰ کیلو وزن دارند، در لیست بره ها قرار می گیرند و اگر دوست دارید که با قیمت پایین‌تری خرید خود را انجام دهید، می توانید گوشت بره تهیه کنید و یک بره از وزن ۲۵ تا ۴۰ کیلویی انتخاب کنید. که قطعاً قیمت ارزان تری نسبت به گوسفند زنده خواهد داشت. زیرا وزن گوسفند زنده از ۴۰ کیلو تا هشتاد کیلو ادامه پیدا می‌ کند و هر چقدر که وزن گوسفند بیشتر باشد، قیمت بیشتری هم خواهد داشت.

قیمت روز گوسفند زنده بر اساس وزن

مهمترین عاملی که روی قیمت گوسفنده زنده اثر می گذارد، وزن گوسفند می باشد. زیرا هر چقدر که وزن یک گوسفند بیشتر باشد، طبیعتا قیمت بیشتری هم خواهد داشت و در مقابل، کاهش وزن گوسفند هم با کاهش قیمت همراه است. البته همه چیز به صورت مطلق به وزن بستگی ندارد. شاید مهمترین عامل وزن باشد. علاوه بر وزن عوامل دیگری هم وجود دارند که می‌توانند تعیین کننده ی قیمت یک گوسفند زنده باشند که این عوامل را هم در ادامه ذکر می کنیم.

تاثیر ارز و دلار روی قیمت گوسفند زنده

بازار ارز به صورت دائم با نوسانات زیادی روبرو است و در اکثر موارد شاهد افزایش قیمت ارز هستیم. هر چقدر که قیمت ارز افزایش پیدا کند، قیمت گوسفند زنده افزایش پیدا خواهد کرد.

در واقع همه چیز با افزایش قیمت ارز گران می شود و گوسفند زنده هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود. زیرا با گران شدن ارز، قیمت علوفه، غذای گوسفند و حتی کارگرانی که از گوسفند نگهداری می‌ کنند، افزایش پیدا می‌ کند و این مسئله گران شدن گوسفند ها را در پی خواهد داشت.

تاثیر ارز و دلار روی قیمت گوسفند زنده
تاثیر ارز و دلار روی قیمت گوسفند زنده

قیمت گوسفند زنده بر اساس نژاد

همانطور که می دانید، گوسفند ها نژاد های مختلفی دارند. این نژاد های مختلف بر اساس میزان گوشتی که می دهند، قیمت گذاری می شوند. برخی از نژادها پروار تر هستند، گوشت بیشتری دارند و علوفه ی بیشتری هم مصرف می‌ کنند و باید قیمت بیشتری هم داشته باشند.

برای خرید گوسفند زنده در نژادهای مختلف می توانید از طریق سایت نوین شیپ اقدام کنید. زیرا گوسفند ها در این سایت از تمام نژادها عرضه می‌ شوند و کافی است که با شماره تماس این مجموعه تماس بگیرید و سفارش خود را به ثبت برسانید.

قیمت گوسفند زنده بر اساس نژاد
قیمت گوسفند زنده بر اساس نژاد

قیمت گوسفند زنده بر اساس فصل

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار روی قیمت گوسفند زنده فصل می باشد. این که شما در چه فصلی به خرید گوسفند زنده می‌ پردازید، اهمیت بسیار زیادی دارد و باید حتما این موضوع را در نظر داشته باشید. تا اگر علاقه دارید که گوسفند را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنید، فصل خوبی را برای این کار انتخاب کنید.

معمولا گوسفند ها در فصل بهار و تابستان ارزان‌تر هستند. به شرطی که عید قربان یا سایر مراسمات مهم در این فصل نباشد. در غیر این صورت فصل بهار و تابستان همیشه فصل مناسبی برای خرید گوسفند زنده می باشند. به خصوص اگر قصد این را دارید که گوسفند زنده خود را پرورش دهید، بهار و تابستان بهترین زمان برای خرید هستند.

اما در فصل پاییز و زمستان به دلیل اینکه تولید مثل گوسفند ها کاهش پیدا می‌ کند و مراتع سرسبز و چراگاه هم در این فصول کمتر هستند، با افزایش قیمت گوسفند زنده روبرو خواهید شد.

قیمت گوسفند زنده در تهران و کرج

اگر ساکن تهران، کرج و شهرهای اطراف این استان‌ها هستید و دوست دارید که از قیمت گوسفند زنده در تهران و کرج آگاه شوید، می‌توانید به وبسایت نوین شیپ مراجعه داشته باشید و یا با شماره ۰۹۱۲۴۳۶۱۳۲۲ تماس بگیرید.

مراکز زیادی برای خرید و فروش گوسفندهای زنده در تهران و کرج وجود دارند و به فروش گوسفند زنده شهرداری می پردازند. اما اینکه کدام یک از این مراکز کیفیت بهتری از خود ارائه دهد و گوسفند های با کیفیت تر و پروارتری را با قیمت مناسب تر به فروش برساند، مسئله ی مهمی است که اکثر خریداران به آن اهمیت می دهند.

قیمت گوسفند زنده در کرج و تهران هم بر اساس نرخ مصوب اتحادیه مشخص می‌شود. اما اگر شما خرید خود را در یک مجموعه معتبر انجام دهید، قطعا می توانید خریدی‌ موفقیت آمیزتر داشته باشید.

نوین شیپ دقیقاً یک مجموعه ی مطمئن و قابل اطمینان برای خرید انواع دام های زنده به ویژه گوسفند زنده در نژادهای مختلف می باشد که بدون واسطه گوسفند را از دامداری به فروش می‌رساند و علاوه بر این دارای خدمات با ارزش و مختلفی مانند: ارسال قصاب به صورت رایگان، انجام عقیقه، ذبح و پاک کردن کله پاچه و سیرابی به صورت رایگان می باشد.

تمام گوسفندهای نوین شیپ دارای مجوز از دامپزشکی هستند و بدون هورمون رشد کرده‌اند. با خیال آسوده می توانید آن ها را خریداری کنید و از این گوسفند ها استفاده داشته باشید. گوسفند زنده شهرداری در نوین شیپ با مناسب ترین قیمت برای تمام تهرانی‌ها و کرجی های گرامی عرضه می‌شود. افرادی که در سایر شهرها زندگی می‌کنند می‌توانند درخواست داشته باشند و در صورت امکان دام آن ها برایشان در کوتاه‌ ترین زمان ارسال میشود‌.

شما می‌توانید انواع نژادهای گوسفند از جمله افشاری، رومانوف، قشقایی، سنگسری، فراهانی و… را از طریق این مجموعه خریداری کنید.

معرفی بهترین مرکز خرید برای خرید گوسفند زنده

مراکز و مجموعه های خرید زیادی تاسیس شده اند که به فروش گوسفند زنده می پردازند و شما می توانید بر اساس نوع نیاز و بودجه ای که دارید، خرید خود را از هر کدام از این مرکز ها انجام دهید. مرکز نوین شیپ عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش دام و گوسفند زنده خدمات ۲۴ ساعته دارد و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با این مجموعه تماس بگیرید و خرید خود را انجام دهید.

خرید شما از این مجموعه می‌تواند به صورت آنلاین و بدون حضور خودتان باشد و دام به همراه قصاب به محل زندگی شما ارسال خواهد شد. این نوع از خرید گوسفند می تواند راحت ترین نوع خرید به شمار بیاید و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

گوسفند های زنده ی موجود در نوین شیپ بدون واسطه هستند و این مسئله مهم ترین مزیت به حساب می آید. زیرا گوسفند های بدون واسطه قطعاً قیمت بسیار مناسب تر و پایین تری خواهند داشت و قیمت گوسفند زنده در نوین شیپ، در مقایسه با سایر مراکز فروش گوسفند زنده بسیار مناسب تر و ارزان تر خواهد بود.

قیمت گوسفند زنده ۱۴۰۲

در سال ۱۴۰۲ با افزایش قیمت گوسفند زنده رو به رو هستیم. زیرا همانطور که میدانید قیمت ارز روز به روز افزایش پیدا می کند. به دنبال آن قیمت غذای گوسفند و سایر خدمات مربوط به پرورش گوسفندها هم افزایش خواهد داشت و این موضوع کاملا طبیعی است.

تمام این عوامل باعث می‌ شوند تا قیمت خود گوسفند روند افزایشی داشته باشد. اگر دوست دارید که در سال ۱۴۰۲ گوسفند با قیمت مناسب را خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم که در فصل بهار یا تابستان یعنی اوایل سال ۱۴۰۲ خرید خود را انجام دهید. زیرا هر چقدر که زمان بیشتر بگذرد، قیمت هم افزایش خواهد داشت و علاوه بر این فصول سرد سال همواره جزو گرانترین فصل ها برای خرید گوسفند زنده می باشند.

قیمت گوسفند زنده ۱۴۰۲
قیمت گوسفند زنده ۱۴۰۲

گوسفند زنده شهرداری

گوسفند زنده شهرداری در میدان های کرج و تهران به فروش می رسد تا بدین ترتیب ساکنین کرج و تهران دسترسی آسان به این گوسفند ها داشته باشند. قیمت گوسفند زنده شهرداری نسبت به سایر گوسفند ها کمی گران تر می باشد.

اگر قصد خرید این گوسفند ها را دارید، احتیاجی نیست که تا میدان شهرداری بروید و می توانید با مجموعه نوین شیپ تماس بگیرید و درخواست گوسفند زنده شهرداری را داشته باشید. تا این گوسفند با کیفیتی بالا و به همراه قصاب برای شما ارسال شود.

خرید گوسفند زنده

خرید گوسفند زنده از طریق راه‌های مختلفی امکان پذیر است‌. شما می توانید هم به صورت حضوری در کشتارگاه‌ ها یا دامداری های مورد نظر حضور پیدا کنید و یک گوسفند را بر اساس وزن و ویژگی هایی که در نظر دارید انتخاب کنید. هم می توانید به صورت غیر حضوری به شکل اینترنتی یا تلفنی سفارش خود را به ثبت برسانید.

نوین شیپ این امکان را فراهم کرده است تا با برقراری یک تماس ساده سفارش خود را ثبت کنید و دام در صورت لزوم به همراه قصاب به محل زندگی شما ارسال می شود. که هزینه ارسال کاملا رایگان می باشد و قطعاً چنین خریدی هم از لحاظ صرف زمان و هم از لحاظ صرف هزینه به نفع شما خواهد بود.

قیمت گوسفند زنده کیلویی چند است؟

اینکه قیمت گوسفند زنده کیلویی چند باشد، به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ابتدای مقاله تمام این عوامل را یک به یک مورد بررسی قرار دادیم. پس اگر قصد خرید گوسفند زنده را دارید باید بدانید که هر کیلو گوسفند زنده می تواند متفاوت باشد و به عوامل متفاوتی مانند نژاد، جنسیت گوسفند و…. بستگی خواهد داشت.

برای آگاهی از قیمت دقیق گوسفند زنده کافی است که با شماره ۰۹۱۲۴۳۶۱۳۲۲ تماس بگیرید و مناسب ترین گوسفند را بر اساس بودجه مالی خود انتخاب و خریداری کنید. به علت تنوع بالایی که در مجموعه نوین شیپ وجود دارد، گوسفند ها با وزن های مختلفی موجود هستند که هر وزن قیمت خاص خود را دارد و به این ترتیب همه افراد می توانند مناسب ترین خرید را داشته باشند.

بهترین نژاد گوسفند برای کشتار چیست؟

اگر دوست دارید که از قیمت گوسفند زنده آگاه شوید و این آگاهی به قصد کشتار گوسفند می باشد، باید بدانید که نژادهای مختلفی از گوسفند ها وجود دارند که در این میان بعضی از نژاد ها برای کشتار مناسب تر هستند و بسیار پروار تر می باشند.

نژاد هایی که برای کشتار مناسب هستند و جزو گوسفندان گوشتی به‌حساب می‌آیند، عبارتند از

گوسفند نژاد افشاری گوسفند نژاد سنگسری
گوسفند نژاد سنجابی گوسفند نژاد شال
گوسفند نژاد مغانی گوسفند نژاد کردی

هر یک از نژادهای نامبرده شده، در مجموعه نوین شیب قابلیت خریداری دارند و این گوسفند با بالاترین سطح کیفیت و به صورت کاملاً سالم و پروار، برای شما خریداران گرامی در این مجموعه عرضه شده اند.

نحوه خرید گوسفند زنده تهران

برای خرید گوسفند زنده در تهران لازم نیست وقت خود را برای رفتن به مراکز خرید و فروش دام زنده هدر دهید کافی است در هر نقطه‌ای از شهر تهران و کرج که هستید گوشی تلفن همراه خود را بردارید و با شماره همراه 09124361322 تماس بگیرید و وزن تقریبی گوسفند زنده در تهران را اعلام و آن را در محل با حمل رایگان تحویل بگیرید. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت اینترنتی گوسفند زنده نوین شیپ به آدرس www.sheepnovin.com مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

برای ثبت سفارش خرید گوسفند زنده در مناطق مختلف تهران با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

خدمات در مناطق تهران  شماره تماس شعبه مربوطه
خرید گوسفند زنده شمال تهران 22307869 / 22538486
خرید گوسفند زنده غرب تهران 44273354 / 442541545 / 44273356 / 44872309
خرید گوسفند زنده مرکز تهران 88575414 / 88365786 / 88626827 / 88053042
خرید گوسفند زنده شرق تهران 77813682 / 776906360

سخن پایانی

خرید و فروش دام زنده در تهران در میادین دام زنده شهرداری انجام می‌شود که شما برای خرید باید زحمت زیادی را متحمل شوید تا بتوانید دام زنده و بهداشتی خود را با قیمت مناسب خریداری کنید؛ این در حالی است که شما با مجموعه نوین شیپ بدون مراجعه حضوری در خانه و محل کار خود می‌توانید سفارش گوسفند زنده را ثبت و با خدمات رایگان حمل و قصابی در محل آن را تحویل بگیرید و در هزینه‌های خود در این اوضاع اقتصادی صرفه‌جویی کنید.

سؤالات، انتقادات، نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

5/5 - (5 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

4 در مورد “قیمت و خرید گوسفند زنده در تهران”

  1. نرجس رسولی

    سلام قیمت گوسفند زنده امروز چقدره؟
    بعد گوسفند نر با ماده چه فرقی داره من برای قربانی میخوام؟
    و سوال آخرم اینه که نحوه خرید و قصابی چطوریه؟
    و اگر سفارش بدیم بیارین برامون فاکتور میدید و زنده تحویل میدید بهمون یا پاک شده تحویل میدید؟
    ممنون میشم به سوالاتم پاسخ بدید با تشکر

    1. سلام وقت بخیر
      قیمت ها در این صفحه درج شده، جهت دریافت آخرین قیمت ها تماس بگیرید.
      در یک مقاله در این سایت کامل تفاوت گوشت بره نر با ماده رو توضیح دادیم.
      تمامی خدمات ذبح و قصابی به صورت رایگان هستش.
      شما میتوانید هم به صورت حضوری خرید کنید و هم به صورت غیر حضوری درب منزل دام خود را تحویل بگیرید

  2. سلام وقتتون بخیر باشه
    من میخواستم یه گوسفند در حد ۴۰ کیلو گرم خریداری کنم ما خونمون جنت آباد شمالی هستش ممنون میشم راهنمایی کنید
    با تشکر

    1. سلام وقت بخیر بله در خدمتتون هستیم شعبه جنت آباد ما آدرسش میدان دانشگاه علوم تحقیقات هستش تماس بگیرید بیشتر راهنمایی کنیم
      با تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا