خرید گوسفند زنده برای عید قربان

خرید گوسفند زنده برای عید قربان

خرید گوسفند زنده برای عید قربان یکی از اعمال بسیار پسندیده در دین اسلام می باشد که از سال‌ های دور تاکنون همواره اکثر افراد بر این اصل پایبند بوده‌ اند و سعی می کنند که برای عید قربانی گوسفندی را قربانی کنند. زیرا این کار ثواب بسیار زیادی دارد و نشانه‌ ای برای گذشتن از تعلقات دنیایی می باشد‌. البته نه تنها عید قربان بلکه برای مناسبت های دیگر هم گوسفند زنده خریداری می شود‌‌. برای مثال برای عاشورا و حجاج هم افراد زیادی گوسفند زنده خریداری می کنند. تا در این مناسبت های باشکوه یک قربانی داشته باشند.

اما در هر صورت چه برای عید قربان و چه برای عاشورا یا حجاج، گوسفندی که خریداری می‌ شود باید کیفیت بالایی داشته باشد. منظور از کیفیت بالای گوسفند این است که پروار باشد و به جای دارا بودن چربی بالا از گوشت بیشتری برخوردار باشد. هر چقدر که میزان گوشت قرمز گوسفند بیشتر باشد قطعاً کارایی بهتری دارد و بعد از قربانی می توان از گوشت گوسفند برای اطعام فقرای بیشتری استفاده کرد و در نتیجه ثواب قربانی افزایش پیدا می کند.

شرایط خرید گوسفند زنده برای عید قربان

همانطور که گفته شد خرید گوسفند زنده برای عید قربان یکی از عادات پسندیده مسلمانان می باشد. که هر سال در روز عید قربان گوسفند یا گاو را قربانی می کنند‌. در هر صورت شما برای خرید گوسفند زنده در تهران، کرج  و سایر مناطق اطراف و یا خرید گاو و گوساله زنده به منظور قربانی در عید قربان می‌ توانید از طریق مجموعه نوین شیپ اقدام کنید‌. زیرا مجموعه نوین شیپ یکی از معتبرترین مجموعه ها در تهران می باشد که ارسال به شهرهای اطراف از جمله کرج و شهریار را هم دارا است‌‌.

گوسفندها و دام های موجود در این مجموعه ضمن این که بسیار پروار می باشند، بدون هورمون هستند و صد در صد سالم می باشند. تا بدین ترتیب شما بتوانید یک قربانی خوب برای عید قربان تدارک ببینید‌. عید قربان به عید بندگی خداوند معروف است و در این روز حضرت ابراهیم قصد داشت که فرزند خود را در راه خدا قربانی کند اما به اذن خدا چاقو کردن فرزند حضرت ابراهیم یعنی اسماعیل را نبرید و از این روز به بعد، این تاریخ به عنوان عید قربان برای مسلمانان شناخته می شود و قربانی کردن گوسفند جزو اعمال بسیار مهم شناخته می شود.

شرایط خرید گوسفند زنده برای عید قربان
شرایط خرید گوسفند زنده برای عید قربان

قربانی عید قربان بر چه کسانی واجب است؟

حاجیانی که برای اعمال حج واجب به مکه سفر می کنند، باید در عید قربان یک قربانی داشته باشند. اینکه گوسفند شما برای قربانی عید قربان نر باشد یا ماده هیچ تفاوتی ندارد. درست است که گوسفند نر بهتر است. اما اگر بودجه خرید گوسفند نر را نداشتید هیچی مشکلی از این بابت وجود ندارد و می توانید از گوسفند ماده برای ذبح عید قربان استفاده داشته باشید. معمولاً بهتر است که بعد از طلوع فجر این کار انجام شود.

کسانی که دارای ۲۰ مثقال طلا یا ۱۴۰ مثقال نقره یا اموال با قیمت بسیار بالایی هستند بر آنها واجب است که قربانی عید قربان را انجام دهند و باید خرید گوسفند زنده برای عید قربان داشته باشند. اما سایر افراد می‌ توانند به صورت مستحبی این عمل پسندیده را هر سال انجام دهند.

ساکنین تهران، کرج و شهرهای همجوار برای اینکه بتوانند خرید گوسفند زنده برای عید قربان را در بهترین سطح از کیفیت انجام دهند، بهتر است که از طریق یک کشتارگاه یا مجموعه معتبر خرید داشته باشند. زیرا مجموعه نوین شیپ انواع گوسفند ها و دام های زنده را با تنوع وزنی بالا و در نژادهای مختلف عرضه می کند تا خریدی که انجام می دهید بدون محدودیت باشد و بتوانید طبق اولویت ها و بودجه ی مالی خود خرید مناسبی داشته باشید.

خرید گوسفند زنده جهت قربانی در روز عاشورا

علاوه بر خرید گوسفند زنده برای عید قربان در روز عاشورا هم افراد زیادی قربانی می کنند و در واقع در روز عاشورا این اقدام برای پیشکش به ساحت مقدس امام حسین انجام می‌ شود که اقدام بسیار پسندیده‌ ای است. بعد از قربانی، از گوشت قربانی برای اطعام عزاداران استفاده می‌ کنند. هیئت‌ های مذهبی و یا افراد متمول برای ادای نذر خود، به خرید گوسفند زنده برای عاشورا می پردازند و گوسفند های پروار را با این هدف خریداری می‌ کنند‌.

وب سایت نوین شیپ انواع گوسفند ها را در وزن بالا و بسیار پروار برای خریداران گرامی عرضه می‌ کند. تا کسانی که قصد قربانی در روز عاشورا را دارند بتوانند یک گوسفند بسیار با کیفیت و خوب را خریداری کنند. جهت خرید گوسفند زنده در کرج و یا تهران میتوانید با شماره 09124361322 و یا دیگر شماره های ثابت داخل سایت تماس گرفته و گوسفند مورد نظر خود را خریداری نمایید.

خرید گوسفند زنده جهت قربانی در روز عاشورا
خرید گوسفند زنده جهت قربانی در روز عاشورا

خرید گوسفند زنده جهت قربانی برای حجاج

قربانی برای حجاج به دو دسته تقسیم می شود دسته اول به قربانی گوسفند برای حجاج بعد از سفر است که گوسفند را پیش پای حجاج قربانی می کنند. دسته دوم قربانی برای حج واجب است. قربانی کردن جزو اعمال واجب برای حج تمتع به حساب می‌آید و در واقع همان طور که می دانید حج تمتع در زمان عید قربان انجام می‌شود و در نتیجه خرید گوسفند زنده برای عید قربان در مکه برای حجاج واجب است.

این کار حکمت های زیادی دارد و نشانه‌ ای برای قربانی کردن هواهای نفسانی و غلبه بر نفس اماره می باشد. تا بدین ترتیب حاجیان بتوانند در جوار خانه خدا از تعلقات دنیایی خود بگذرند و به خدا نزدیک تر شوند. اگر مسافری دارید که از شهر زیارتی و به خصوص از حج برمی گردد، پسندیده است که پیش پایش یک گوسفند قربانی شود و برای انجام این قربانی مجموعه نوین شیپ گوسفند های خوبی را به فروش می رساند.

نحوه خرید گوسفند زنده برای عید قربان

روش های متفاوتی برای خرید گوسفند زنده برای عید قربان وجود دارند. که این روش ها هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری قابل انجام هستند و کافی است که شما بر اساس اولویت های ذهنی خود بهترین روش را انتخاب کنید‌. امروزه مجموعه های زیادی دایر شده‌ اند که به فروش گوسفند و دام زنده می پردازند و اکثر این مجموعه ها دارای وبسایت هم می باشند. تا شما بتوانید با مراجعه به این سایت ها یک خرید عالی بدون حضور و متحمل شدن زحمت خاصی را رقم بزنید.

برای مثال وبسایت مجموعه نوین شیپ یک وبسایت کامل و جامع می باشد که اطلاعات دقیق و درستی را هم در رابطه با انواع گوسفند ها و دام های زنده ارائه می دهد. این مجموعه گوسفند های متفاوت از نژاد های متنوع را عرضه می کند تا هر فرد بتواند یک خرید بدون محدودیت را تجربه کند.

اگر شما هم دوست دارید که به خرید بره زنده یا خرید گوسفند زنده در شهریار بپردازید، می‌توانید بدون حضور پیدا کردن در محل و فقط با شماره گیری شماره 09124361322  سفارش خود را ثبت کنید و خریدتان در مدت زمان بسیار کوتاهی به دستتان ارسال خواهد شد.

انجام خرید به صورت غیر حضوری مزایای بسیار زیادی دارد و مهمترین مزیت آن این است که شما زحمت زیادی را متحمل نمی شوید و می توانید در منزل خود یک گوسفند پروار و سالم را سفارش دهید. به خصوص خرید گوسفند زنده برای عید قربان که ممکن است یک خرید فوری و عجله ای باشد، قطعاً در روش غیر حضوری بهتر انجام خواهد شد.

نحوه خرید گوسفند زنده برای عید قربان
نحوه خرید گوسفند زنده برای عید قربان

سخن آخر

خرید گوسفند زنده برای عید قربان جزو خرید های بسیار مهم محسوب می‌شود که اکثر مسلمانان همچنان به آن پایبند هستند و برای انجام یک خرید موفقیت آمیز به دنبال یک مجموعه معتبر می‌گردند. تا بتواند گوسفند خود را از آن مجموعه خریداری کنند.

در همین راستا بزرگترین و بهترین کشتارگاه ها در تهران می‌ توانند خدمات مناسبی را ارائه دهند و مجموعه نوین شیپ جزو همین کشتارگاه های معتبر به حساب می‌ آید‌. که در تمام قسمت های تهران و کرج خدمات خود را ارائه می دهد. پس می توانید به جهت خرید گوسفند زنده برای عید قربان با خیالی آسوده از طریق مجموعه نوین شیپ اقدامات لازم را انجام دهید و یک خرید خوب را تجربه کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا