گوسفنده زنده در شمال تهران

گوسفنده زنده در شمال تهران

گوسفنده زنده در شمال تهران نیاز ساکنان این منطقه را برای خرید گوسفند زنده سالم و بهداشتی با تغذیه ارگانیک برای مراسمات مختلف همچون عقیقه نوزاد، عروسی، بازگشت از سفر دور، زوار، حاجی و … را برطرف نموده تا ساکنان این مناطق و محله‌ های اطراف آن تنها با یک تماس بتوانند گوسفند زنده خود را از نوین شیپ خریداری و در محل آن را تحویل بگیرند.

بسته به اینکه امروزه خرید اینترنتی و آنلاین در حال پیشی گرفتن از خرید حضوری است مرکز گوسفند زنده شمال تهران با خدمات نوین همچون حمل رایگان و قصابی در محل به صورت رایگان این امکان را برای شهروندان ساکن تهران و حومه فراهم آورده تا به جای مراجعه حضوری در عصر تکنولوژی تنها با یک تماس با شماره 09124361322 بتوانند سفارش خود را ثبت و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرند. ما در این مقاله از سری مقالات نوین شیپ به گوسفند زنده در شمال تهران خواهیم پرداخت. پس در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

دام زنده شمال تهران

یکی از مراکز فعال و معتبر با مجوز رسمی از شهرداری و دامپزشکی در زمینه خرید و فروش دام زنده مجموعه نوین شیب است که با چندین شعبه فعال با کادری متخصص و مجرب در مناطق مختلف تهران همچون گوسفند زنده در شمال تهران، گوسفند زنده در غرب تهران، گوسفند زنده در شرق تهران و گوسفند زنده در مرکز تهران خدمت قابل ملاحظه‌ای را به همشهریان محترم ساکن تهران ارائه می‌کند، تا مشتریان این مجموعه بدون دغدغه و نگرانی برای خرید گوسفند زنده یا فروش گوسفند زنده بتوانند در هر نقطه‌ای از شهر تهران خرید خود را انجام دهند، بدون اینکه هزینه‌ای بابت حمل و قصابی در محل پرداخت نمایند.

چرا که این مرکز خدمات مربوط به حمل و قصابی در محل را به صورت رایگان به مشتریانی که نوین شیپ را برای خرید گوسفند زنده یا گوساله زنده انتخاب می‌کنند ارائه می‌دهد. بنابراین اگر به دنبال خرید گوسفند زنده هستید برای ثبت سفارش و آگاهی از قیمت گوسفند زنده تهران با نوین شیپ تماس بگیرید.

انواع گوسفند زنده شمال تهران

گوسفند از جمله حیوانات اهلی است که در مناطق مختلف آن را برای استفاده از گوشت، شیر، پشم آن پرورش می‌دهند به همین دلیل دارای نژادهای مختلفی است. چندین نوع تقسیم‌بندی برای خرید گوسفند زنده و فروش گوسفند زنده تهران وجود دارد که از آن جمله می‌توان به نخستین تقسیم‌بندی بشر برای گوسفند زنده اشاره نمود که گوسفند زنده را به دو نوع گوسفند اهلی و گوسفند وحشی تقسیم می کردند. البته معروف ترین نوع تقسیم‌بندی دام زنده تهران برای انواع گوسفند زنده به قرار زیر است:

گوسفند نژاد گوشتی: هدف از پروراندن گوسفند نژاد گوشتی همانطور که از نامش پیداست استفاده از گوشت تازه و بهداشتی آن است؛ به همین دلیل در بیشتر مراکز خرید و فروش دام زنده انواع گوسفند گوشتی نژادهای مختلف وجود دارد که از ویژگی‌های بارز آن می‌توان به داشتن‌ سینه‌های بزرگ به همراه ران‌های بزرگ و حجیم و گردن کوتاه اشاره نمود. از معروف‌ترین نژادهای گوشتی ایران می‌توان به نژاد شال، لری، افشاری، مهربان و … اشاره نمود.

گوسفنده نژاد پوستی: گوسفند نژاد پوستی را صرفاً با هدف استفاده از پوست نرم و لطیف آن در مراکز خرید و فروش دام زنده نگهداری می‌کنند. از خصوصیات ظاهری این نژاد می‌توان به داشتن دست و پای نازک، باریک و کشیده اشاره نمود.

گوسفنده نژاد پشمی: از گوسفند نژاد پشمی به منظور استفاده از پشم آن در دام زنده تهران استفاده می‌کنند. دارای بدنی باریک و کشیده است. از پشم گوسفند زنده در صنایع الیاف و پوشاک استفاده می‌کنند.

گوسفنده نژاد شیری: از گوسفند نژاد شیری در مراکز دام زنده تهران برای تهیه شیر استفاده می‌کند. این نوع گوسفند دارای بدنی باریک و لگنی پهن است. قیمت گوسفند زنده تهران براساس نوع نژاد آن متفاوت است.

انواع گوسفند زنده شمال تهران
انواع گوسفند زنده شمال تهران

خرید و فروش گوسفنده زنده در شمال تهران

اگر ساکن شمال شهر تهرانید و به دنبال مراکز عرضه خرید و فروش دام زنده هستید لازم است بدانید که در شهر تهران عرضه دام زنده در میادین شهرداری انجام می‌شود که ضوابط خاصی برای خرید و فروش در آن حاکم نیست و همه افراد می‌توانند در آن خرید و فروش دام زنده را انجام دهند، در این مرکز شما بدون مانع می‌توانید گوسفند زنده خود را خریداری کنید.

البته شما باید برای این منظور یک روز کامل وقت بگذارید و به این میادین مراجعه کنید تا بتوانید خرید گوسفند زنده یا فروش گوسفند زنده را انجام دهید. البته در حال حاضر بسته به خرید غیر حضوری شما می‌توانید با تماس با مرکز نوین شیپ دام زنده خود را بدون مراجعه حضوری تنها با یک تماس با خدمات حمل و همچنین قصابی رایگان در محل تحویل بگیرید.

به هنگام خرید دام زنده توجه داشته باشید که در صورت نیاز به گوشت تازه و بهداشتی شما می‌توانید درخواست ذبح گوسفند را در مجموعه گوسفند زنده در شمال تهران دهید تا قصاب ماهر در مجموعه نوین شیپ گوسفند زنده را برایتان ذبح و گوشت آن را به صورت تمیز و پاک شده به همراه کله‌پاچه، جگر و سیرابی به شما در منزل تحویل دهد.

خرید و فروش گوسفند زنده در شمال تهران
خرید و فروش گوسفند زنده در شمال تهران

نحوه پرداخت هزینه خرید گوسفنده زنده شمال تهران

سؤالی بیشتر افرادی که اقدام به خرید گوسفند زنده از مجموعه نوین شیپ را دارند این است که با ثبت سفارش آنلاین و غیر حضوری چگونه باید هزینه مربوط به خرید گوسفند زنده را پرداخت کنند؟

در پاسخ به این سؤال و سؤالاتی از این دست باید خاطرنشان کنیم که هزینه خرید گوسفند زنده و فروش گوسفند زنده پس از ثبت سفارش و تحویل آن در محل از خریدار دریافت می‌شود( نکته‌ای در زمینه پرداخت خرید گوسفند زنده وجود دارد این است که شما صرفاً هزینه خرید گوسفند زنده را پرداخت می‌کنید چرا که هزینه حمل و قصابی رایگان است).

تمامی پرسنل مجموعه نوین شیپ مجهز به کارت خوان سیار هستند تا مشکلی به هنگام پرداخت پیش نیاید، لازم به ذکر است که برای اطمینان خاطر شما بسته به اینکه قیمت دام زنده تهران براساس هر کیلوگرم مشخص می‌شود ما به همراه ارسال دام با ماشین حمل باسکول را نیز ارائه می‌کنیم تا شما با دقت خود نظاره گر وزن‌کشی گوسفند زنده باشید و پس از مشاهده وزن مبلغ خرید گوسفند زنده را پرداخت نمایید.

ما در مرکز خرید گوسفند زنده شمال تهران هیچ هزینه‌ای بابت حمل دریافت نمی‌کنیم تازه در صورت نیاز و درخواست شما قصاب ماهر و باتجربه را برای ذبح شرعی و اسلامی به صورت رایگان به محل اعزام می‌کنیم تا لبخند رضایت از یک خرید مطمئن را بر روی گونه‌های شما مشاهده کنیم. قیمت گوسفند زنده تهران در مجموعه نوین شیپ ارزانتر از سایر مراکز است.

میزان گوشت دهی گوسفند زنده شمال تهران

بیشتر افراد به هنگام خرید دام زنده تهران کیفیت را فدای قیمت می‌کنند، درست است که قیمت بخش جدایی‌ناپذیر هر تصمیمی به شمار می رود، ولی نباید این مورد را در دست کم گرفت که هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست. ناگفته نماند ما در مرکز خرید و فروش دام زنده شمال تهران کیفیت را نه ارزان می‌فروشیم و نه گران بلکه با منصفانه‌ترین قیمت فروش گوسفند زنده را ارائه می‌کنیم.

هدف از خرید گوسفند استفاده از گوشت خالص آن است؛ پس به هنگام خرید باید به دنبال گوسفندی باشید که بیشترین بازدهی را داشته باشد. گوسفندان براساس میزان گوشت خالصی که ارائه می‌دهند به دسته‌بندی زیر تقسیم می‌شود:

  • عالی: 48 تا 53 درصد گوشت می‌دهد
  • خیلی خوب: 47 تا 48 درصد گوشت می‌دهد
  • خوب: 45 تا 47 درصد گوشت می‌دهد
  • ضعیف: کمتر از 42 درصد گوشت می‌دهد.

بسته به توضیحات ارائه شده آن گوسفندی خوب و سالم است که بیشترین بازدهی را داشته باشد یعنی بتواند بیش از 48 درصد گوشت بدهد. لازم به ذکر است که تمامی گوسفندان زنده مجموعه نوین شیپ بیش از 50 درصد گوشت خالص ارائه می‌کنند که کیفیت گوشت آن را ما تضمین می‌کنیم. البته توجه داشته باشید که میزان بازدهی گوشت بسته به نوع نژاد و تقسیم‌بندی گوشت و تغذیه آن متفاوت است. برای آگاهی از قیمت گوسفند زنده تهران با ما تماس بگیرید.

بهترین گوسفند زنده برای خرید

افرادی که قصد خرید گوسفند زنده را دارند در مراکز خرید و فروش دام زنده به دنبال یک خرید مطمئن هستند، بنابراین به هنگام خرید گوسفند زنده یا فروش گوسفند زنده این موضوع را مد نظر داشته باشید و گوسفندی را برای خرید انتخاب کنید که در عین جوان بودن سالم نیز باشد، چرا که گوشت گوسفند جوان و سالم بسیار لذیذ و خوشمزه است که در مدت زمان کمی پخت می‌شود؛ میزان گوشت دهی گوسفند نیز موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید.

اگر تجربه کافی برای خرید و فروش گوسفند زنده را ندارید اصلاً نگران نباشید و با شماره 09124361322 تماس بگیرید و بسته به مشخصاتی که ارائه می‌کنید کارشناسان ما بهترین انتخاب را برای شما رقم می‌زنند.

بهترین گوسفند زنده برای خرید
بهترین گوسفند زنده برای خرید

قیمت گوسفند زنده در شمال تهران

به طور کلی قیمت گوسفند زنده تهران معیار بسیار مهمی به هنگام خرید و فروش دام زنده تهران محسوب می‌شود که نمی‌توان ساده از کنار آن گذشت. قیمت گوسفند زنده بسته به نوع نژاد و تقسیم‌بندی آن، هزینه نگهداری، سالم بودن، وزن و … متغیر است. طی چند سال اخیر بسته به افزایش نرخ تورم همیشه قیمت گوسفند روند صعودی داشته است.

البته ما در مجموعه گوسفند زنده شمال تهران تمامی سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا قیمت گوسفند زنده را حتی‌الامکان ثابت نگه داریم تا مشتری با رضایت خاطر خرید خود را انجام دهد. قیمت گوسفند زنده براساس میزان و عرضه و تقاضا، نرخ تورم و عوامل دیگر توسط اتحادیه مشخص می‌شود.

قیمت گوسفند زنده در شمال تهران
قیمت گوسفند زنده در شمال تهران

نحوه ثبت سفارش گوسفند زنده شمال تهران

برای ثبت سفارش گوسفند زنده در شمال تهران می‌توانید با شماره همراه 09124361322 تماس بگیرید و یا با شماره تلفن 22307869 یا 22538486 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می‌توانید با  کلیک بر روی لینک www.sheepnovin.com وارد وب سایت نوین شیپ شوید و خرید خود را انجام دهید که البته با مراجعه حضوری نیز می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

اگر در مناطق مختلف تهران همچون غرب، شرق و مرکز تهران ساکن هستید برای سهولت در ارائه خدمات می‌توانید با شعبه هر منطقه تماس بگیرید و خرید خود را انجام دهید.

اگر ساکن غرب تهران هستید با شماره تلفن44273354 و 44254145 و 44273356 و44872309 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

اگر ساکن شرق تهران هستید و به دنبال خرید گوسفند زنده یا فروش گوسفند زنده هستید همین الان گوشی تلفن همراه خود را بردارید و با  77813682 و 776906360 تماس بگیرید.

اگر ساکن مرکز تهران هستید و قصد خرید گوسفند زنده یا بره زنده به همراه حمل و قصابی رایگان را دارید با شماره تلفن88575414 و 88365786 و 88626827 و 88053042 تماس بگیرید و با دادن مشخصات و میانگین وزن، گوسفند زنده تهران را خریداری کنید.

سخن پایانی

امروزه بیشتر افراد برای مراسمات مختلف منجمله عقیقه نوازد، عروسی، بازگشت زوار و همچنین استفاده تازه از گوشت گوسفندی برای مصرف روزانه ترجیح می‌دهند گوسفند زنده خریداری و با نظارت بر ذبح شرعی و اسلامی و همچنین نکات بهداشتی گوشت مورد نیاز خود را تأمین کنند. مجموعه نوین شیپ با بیش از 15 سال سابقه در زمینه خرید و فروش انواع دام زنده تهران با شعبات مختلف آماده خدمات‌رسانی به همشهریان محترم ساکن تهران در هر نقطه‌ای است.

برای ثبت سفارش لازم نیست ساعت‌ها در شلوغی شهر گرفتار شوید؛ چرا که تنها با یک تماس می‌توانید سفارش خود را ثبت و دام زنده تهران را با حمل و قصاب ماهر به صورت رایگان در محل تحویل بگیرید. در صورت داشتن هر گونه سؤال، مشاوره خرید و … با ما تماس بگیرید یا در بخش نظرات آن را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا