گوسفند زنده در شرق تهران

گوسفند زنده در شرق تهران

گوسفند زنده در شرق تهران یکی از معدود مراکز خرید و فروش دام زنده تهران با خدمات فوق‌ العاده در جهت رفاه حال همشهریان ساکن تهران با بیش از 15 سال سابقه در مناطق مختلف تهران همچون گوسفند زنده در غرب تهران، گوسفند زنده در شمال تهران، گوسفند زنده در مرکز تهران و … توانسته رضایت مشتریان بی شمار خود از هر نقطه‌ ای از شهر تهران بزرگ را کسب و به یک مرکز معتبر برای خرید گوسفند زنده و فروش گوسفند زنده تبدیل شود.

بیش تر افراد به هنگام خرید گوسفند زنده، خرید گوساله زنده، بره زنده، بوقلمون زنده، مرغ و خروس زنده و … نوین شیپ را برحسب تجربه یا پرس و جو برای یافتن بهترین مرکز عرضه دام زنده تهران انتخاب می‌کنند. مجموعه گوسفند زنده و دام زنده نوین شیپ پس از ثبت سفارش به سه صورت آنلاین، تلفنی و حضوری سفارش را با حمل ماشین مخصوص دام در محل تحویل می‌دهد، البته در صورت نیاز مشتری قصاب ماهر و مجرب آشنا به شرعیات برای ذبح شرعی و اسلامی دام نیز به صورت رایگان به محل اعزام می‌کند.

ما در این مقاله از سری مقالات نوین شیپ قصد داریم به گوسفند زنده در شرق تهران بپردازیم. پس در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

مرکز فروش دام زنده در شرق تهران

افراد ساکن در شهر تهران به دلیل ارگانیک بودن مصرف گوشت تازه گوسفندی و صرفه اقتصادی که خرید گوسفند زنده دارد ترجیح می‌دهند به جای خرید گوشت مانده و گران‌قیمت قصابی‌ها گوسفند زنده خریداری و آن را ذبح و از گوشت تازه و بهداشتی آن برای مصرف روزانه خود استفاده کنند. همچنین افراد برای مراسمات مختلف خود همچون عقیقه نوزاد، عروسی، بازگشت زوار، نذر، مراسمات مذهبی و … نیاز به گوسفند، گوساله، بره زنده برای ذبح و کشتار دارند که خرید آن از مراکز معتبر و ذبح شرعی آن یک نیاز اساسی و جزء دغدغه‌ های خانوارها محسوب می‌شود.

در همین حال مجموعه گوسفند زنده در شرق تهران یکی از شعبات نوین شیپ این امکان را برای همشهریان ساکن در تهران و محله اطراف آن فراهم آورده تا تنها با یک تماس با شماره 09124361322 بتوانند با دادن مشخصات و وزن تقریبی دام زنده تهران و استعلام قیمت گوسفند زنده تهران را خریداری کنند و بدون پرداخت هزینه‌ای بابت حمل آن را درب منزل تحویل بگیرند. پس از خرید گوسفند زنده پیدا کردن قصاب نیز مشکل دیگری است که بسیاری از شهروندان با آن روبرو هستند، ولی اگر قصاب ماهر ندارید اصلاً نگران نباشید ما در مجموعه نوین شیپ در صورت درخواست مشتری قصاب ماهر را به صورت رایگان به محل ذبح دام زنده اعزام می‌کنیم.

مرکز فروش دام زنده در شرق تهران
مرکز فروش دام زنده در شرق تهران

قیمت گوسفند زنده در شرق تهران

همه ما وقتی برای خرید به بازار مراجعه می‌کنیم قبل از خرید قیمت آنرا جویا می‌شویم و سپس خرید خود را انجام می‌دهیم؛ چرا که دوست داریم بسته به بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشیم که این مورد در زمینه خرید دام زنده تهران نیز وجود دارد. البته قیمت گوسفند زنده در تهران توسط اتحادیه مشخص می‌شود که البته بسته به نوع دام، نژاد، وزن، هزینه نگهداری، محل نگهداری و … قیمت گوسفند زنده تهران متغیر است که در این بین افزایش نرخ ارز و تورم نیز عاملی دیگری برای تغییر قیمت گوسفند زنده به شمار می رود.

توجه داشته باشید که قیمت گوسفند زنده تهران بر حسب هر کیلوگرم محاسبه می‌شود، به همین دلیل هر چقدر گوسفند فربه و چاق باشد بالطبع قیمت آن بیشتر است. برای مشاوره خرید گوسفند زنده یا فروش گوسفند زنده و همچنین استعلام قیمت گوسفند زنده با شماره 09124361322 تماس بگیرید.

قیمت گوسفند زنده در شرق تهران
قیمت گوسفند زنده در شرق تهران

خرید و فروش گوسفند زنده در شرق تهران

در کلان‌شهر تهران چندین نقطه در میادین شهرداری برای خرید و فروش دام زنده وجود دارد که برای ورود به آن ضوابط خاصی وجود ندارد، در این بازار هر فردی می‌تواند گوسفند زنده، بره زنده و … را به فروش برساند یا گوسفند زنده خریداری کند.

نکته‌ای که به هنگام خرید گوسفند زنده یا فروش گوسفند زنده در میادین شهرداری وجود دارد این است که دلالان در آن جولان می‌دهند و انواع دام زنده تهران را با قیمت بالاتری به مشتریان می‌فروشند، چون این افراد محل مشخصی برای خرید و فروش دام زنده ندارند در صورت بیماری و ضعف دام و ابراز پشیمانی از خرید گوسفند زنده شما نمی‌توانید شکایتی از فرد داشته باشید چرا که فروشنده را به درستی نمی‌شناسید؛ این در صورتی است که شما با خرید دام زنده تهران از مراکز مجوز دار می‌توانید اطمینان خاطر حاصل کنید که دام زنده بهداشتی و سالم است.

در مراکز مجوز داری همچون گوسفند زنده در شرق تهران سلامت دام توسط دام‌پزشک تأیید و گواهی دامپزشکی مبنی بر سالم بودن دام صادر می‌شود تازه اگر شما از خرید خود ناراضی باشید می‌توانید به این مرکز مراجعه کنید. نکته دیگر این است که با خرید دام زنده تهران از نوین شیپ شما می‌توانید بدون زحمت حمل دام زنده را در محل با حمل و قصابی رایگان تحویل بگیرید بدون آنکه هزینه‌ای پرداخت کنید و این در صورتی است که اگر دام را از میادین شهرداری خریداری کنید باید علاوه بر هزینه خرید گوسفند زنده هزینه‌ای بابت حمل و قصابی نیز پرداخت کنید. برای آگاهی از قیمت گوسفند زنده تهران با ما در تماس باشید.

بهترین نژادهای گوسفند زنده در شرق تهران

در حال حاضر در کشور ما مصرف گوشت گوسفندی در صدر توجه افراد برای مصرف روزانه به دلیل طبع گرم و خواص بی‌نظیرش قرار دارد؛ به همین دلیل دامداران برای رفع نیاز خانوارها به هنگام خرید گوسفند زنده و فروش گوسفند زنده طیف گسترده‌ای از نژادهای مختلف گوسفند را برای خرید و فروش دام زنده با علوفه تازه پرورش می‌دهند.

به طور کلی نژادهای گوسفند زنده شامل نژاد گوشتی، پشمی، شیری، نژاد چند گلو زا و پوستی است. به دلیل مصرف بالای گوشت ارگانیک گوسفندی در جامعه بیشتر دامداران گوسفند نژاد گوشتی را پرورش می‌دهند، چرا که این گوسفندان به دلیل خصوصیات بدنی بازدهی گوشت بالایی دارند و نسبت به سایر گوسفندان افزایش حجم آنها سریع تر انجام می‌شود.

بهترین نژادهای گوسفند زنده در شرق تهران
بهترین نژادهای گوسفند زنده در شرق تهران

از مهمترین نژادهای گوشتی گوسفند زنده در شرق تهران می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

گوسفند زنده نژاد افشاری

گوسفند نزاد افشاری را می‌توان بهترین نوع نژاد گوسفند گوشتی به هنگام خرید و فروش دام زنده  معرفی نمود. این نژاد بیشتر در زنجان، آذربایجان غربی و شرقی پرورش داده می‌شود. این نژاد جثه درشت و دست و پای کشیده بزرگی به همراه دمبه پهن و بزرگ دارد.

گوسفند زنده نژاد مهربان

گوسفند زنده نژاد مهربان در اصل بومی همدان است و از نژادهای اصیل ایرانی به شمار می رود. علاوه بر گوشت ارگانیک شیر خوبی را نیز تولید می‌کند. از بهترین گوسفندان نژاد گوشتی به هنگام فروش گوسفند زنده محسوب می‌شود.

گوسفند زنده نژاد شال

گوسفند زنده نژاد شال را می‌توان بهترین نژاد گوسفند گوشتی برای خرید گوسفند زنده معرفی نمود. این نژاد علاوه بر تولید گوشت مناسب از نژادهای چندقلوزایی زا به شمار می رود. از سنگین‌ترین نژادهای گوسفند ایرانی است. برای اطلاع از قیمت گوسفند زنده تهران بسته به نوع نژاد با شماره 09124361322 تماس بگیرید.

گوسفند زنده نژاد سنگسری

گوسفند زنده نژاد سنگسری یکی دیگر از نژادهای گوشتی پر طرفدار بازار خرید و فروش دام زنده محسوب می‌شود.

گوسفند زنده نژاد مغانی

گوسفند زنده نژاد مغانی از نژادهای اصیل ایرانی در مراکز دام زنده تهران محسوب می‌شود که علاوه بر تولید گوشت ارگانیک تازه شیر و پشم مناسبی را نیز تولید می‌کند.

گوسفند زنده نژاد رومانف

گوسفند زنده نژاد قشقایی

گوسفند زنده نژاد کردستان یا کردی

گوسفند زنده نژاد فراهانی

متوسط وزن گوسفند زنده شرق تهران

یکی از سؤالات پر تکرار کاربران به هنگام خرید دام زنده تهران این است که متوسط وزن گوسفند زنده چقدر است؟ در پاسخ به این سؤال باید بدانید که وزن گوسفند براساس نژادهای مختلف متغیر است که در این میان وزن نژادهای گوشتی بیشتر است که متوسط وزن آنها برای خرید بین 20 تا 80 کیلوگرم است که البته می‌تواند بیشتر نیز باشد.

مزایای خرید دام زنده تهران از نوین شیپ

در همین شهر تهران چندین مرکز خرید و فروش دام زنده وجود دارد که شما می‌توانید دام زنده خود را خریداری کنید، ولی توصیه ما به شما به هنگام خرید گوسفند زنده، بره زنده، بزغاله زنده، بوقلمون زنده و … این است که خرید خود را از مجموعه نوین شیپ انجام و از خدمات و مزایای آن بهره‌مند شوید که از مهمترین مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارسال سریع دام زنده با ماشین حمل مخصوص به صورت بهداشتی و رایگان
  • ذبح شرعی و اسلامی دام توسط قصاب ماهر و مجرب به صورت رایگان
  • تقسیم گوشت پس از ذبح توسط قصاب و تمیز کردن محیط ذبح قبل و پس از کشتار
  • تمیز کردن کله‌پاچه و سیرابی گوسفند
  • استفاده صدر در صدی از علوفه تازه و ارگانیک برای تغذیه دام
  • بیشترین بازدهی گوشت پس از ذبح و کشتار
  • نگهداری دام زنده تهران در محیطی بهداشتی
  • وزن‌کشی دقیق
  • ارائه قیمت منصفانه به هنگام خرید و فروش دام زنده
  • فروش گوسفند زنده، بزغاله زنده، بره زنده، بوقلمون زنده، گوساله زنده و مرغ و خروس زنده
  • دریافت هزینه خرید گوسفند زنده در محل
  • امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین و تلفی بدون مراجعه حضوری
  • و …

زمان مناسب برای خرید دام زنده تهران

زمان خرید گوسفند زنده یا فروش گوسفند زنده در وزن دام و بالطبع قیمت آن تأثیر گذار است به همین دلیل توصیه ما به شما به هنگام خرید و فروش دام زنده این است که دام زنده را اول صبح یا اواخر روز خریداری کنید، چرا که در این زمان شکم گوسفند تا حدودی خالی است و از لحاظ پرداخت هزینه به نفع شما است.

نحوه ذبح گوسفند زنده در شرق تهران

یکی از مهمترین کارها پس از خرید گوسفند زنده ذبح و کشتار آن برای قربانی یا مصرف روزانه است. در همین حال مهم است که ذبح گوسفند به نحو صحیح انجام شود، به همین دلیل قصاب باید قبل از ذبح سلامت دام را مورد سنجش قرار دهد. از نظر شرعی ذبح گوسفند باید توسط فرد مسلمانی انجام شود که جرات سر بریدن گوسفند را داشته باشد و به شرعیات نیز آشنا باشد.

قبل از ذبح حتماً به گوسفند آب بدهید و آن را رو به قبله بخوابانید و سپس با کمک چاقو تیز گوسفند زنده را ذبح کنید تا گوسفند عذاب نکشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم برای ذبح گوسفند باید مراحلی را طی کنید، اگر قصاب ماهر برای ذبح گوسفند ندارید اصلاً نگران نباشید ما در مجموعه نوین شیپ به همراه گوسفند زنده در صورت نیاز و درخواست شما قصاب ماهر را نیز به صورت رایگان برای ذبح شرعی و اسلامی و تقسیم‌بندی گوشت اعزام می‌کنیم پس آسوده خاطر خرید خود را از گوسفند زنده شرق تهران انجام دهید.

نحوه ثبت سفارش گوسفند زنده شرق تهران

برای ثبت سفارش گوسفند زنده در شرق تهران لازم نیست ساعت‌ها حیران در شلوغی شهر به دنبال مراکز عرضه و خرید و فروش دام زنده باشید کافی است گوشی تلفن خود را بردارید و با شماره همراه 09124361322 تماس بگیرید و با دادن مشخصات گوسفند زنده را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین می‌توانید با استفاده از شماره تلفن‌های 77813682 و 776906360 شعبه گوسفند زنده شرق تهران تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. علاوه بر خرید تلفنی می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت نوین شیپ به آدرس www.sheepnovin.com سفارش دام زنده را ثبت کنید. مراجعه حضوری به شعبات مختلف نوین شیپ نیز یکی دیگر از راه‌های خرید گوسفند زنده محسوب می‌شود.

ساکنان مناطق مختلف تهران بسته به محل زندگی خود می‌توانند با یکی از شعبات نوین شیپ تماس و سفارش خود را ثبت کنند.

  • اگر ساکن غرب تهران هستید با شماره تلفن 44273354 و 44254145 و 44273356 و 44872309 تماس بگیرید و با دادن مشخصات و وزن تقریبی سفارش خود را ثبت و آن را درب منزل تحویل بگیرید.
  • اگر ساکن شمال تهران هستید و به دنبال خرید گوسفند زنده یا فروش گوسفند زنده هستید با شماره 22307869 و 22538486 تماس بگیرید.
  • اگر ساکن مرکز تهران هستید و به دنبال خرید و فروش گوسفند زنده هستید با شماره تلفن  88575414 و 88365786 و 88626827 و 88053042 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت و با خدمات حمل و قصابی در محل به صورت رایگان آن را تحویل بگیرید.

سخن پایانی

در حال حاضر همشهریان ساکن تهران از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب تنها با یک تماس و بدون مراجعه حضوری می‌توانند انواع گوسفند زنده نژادهای مختلف، گوساله، بره، بز، بوقلمون و … را با دادن مشخصات و وزن تقریبی سفارش و آن را در محل بدون پرداخت هزینه‌ای بابت حمل دام تحویل بگیرند. البته در صورت نیاز مشتری قصاب ماهر و مجرب نیز به صورت رایگان از گوسفند زنده شرق تهران اعزام می‌شود. سؤالات، نظرات و انتقادت خود از مجموعه نوین شیپ را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

5/5 - (2 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا