گاو و گوساله زنده

گاو و گوساله زنده

گاو و گوساله زنده یکی از نیازهای جامعه برای تأمین گوشت قرمز،شیر، پشم و … به شمار می رود که گوشت آن بسته به طعم دلچسب و خوشمزه‌ای که دارد بسیار پرطرفدار است و شیر آن ضامن سلامتی است، به همین دلیل بیشتر دامداری‌ها با پروراندن نژادهای گوشتی و شیری گاو و گوساله زنده نیاز جامعه را پاسخ می‌دهند و از این طریق نقش مهمی در سلامت جامعه ایفا می‌کنند.

گوشت گوساله یکی از پر مصرف‌ترین گوشت‌ها به شمار می رود که سرشار از ویتامین‌ها و پروتئین‌های مختلفی است. مجموعه نوین شیپ با بیش از 15 ساله سابقه در زمینه خرید و فروش دام زنده در دو کلان شهر تهران و کرج با مجوز رسمی از دو نهاد شهرداری و دامپزشکی با عرضه دام بهداشتی و ارگانیک به همراه حمل و قصابی در محل به صورت رایگان توانسته رضایت صد در صدی مشتریان خود را به دست بیاورد و به یک مرکز معتبر برای خرید گاو زنده، فروش گاو زنده، خرید گوساله زنده، فروش گوساله زنده، خرید گوسفنده زنده کرج و … تبدیل شود.

برای ثبت سفارش به صورت غیر حضوری و اطلاع از آخرین قیمت گاو و گوساله زنده با شماره 09124361322 تماس بگیرید. ما در این مقاله از سری مقالات نوین شیپ به گاو گوساله زنده و قیمت گوساله زنده خواهیم پرداخت. پس در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

خرید گاو زنده و گوساله زنده

در شهر تهران و کرج همچون دیگر مناطق برای مراسمات مختلف از گوشت گوساله استفاده می‌کنند که البته برخی با خرید گوساله زنده آن را قربانی و از گوشت آن استفاده یا گوشت آن را میان نیازمندان تقسیم می‌کنند، در همین حال بیشتر افراد برای مراسمات خود ترجیح می‌دهند با خرید گوساله زنده یا فروش گوساله زنده و ذبح شرعی و اسلامی گوشت مورد نیاز خود برای مراسم را به صورت تازه و بهداشتی تهیه کنند.

به همین دلیل مجموعه نوین شیپ بسته به نیاز بازار فروش دام زنده همچون فروش گاو زنده، فروش گوساله زنده، فروش گوسفنده زنده و … نیاز همشهریان محترم را برآورده نموده است تا همشهریان ساکن تهران و کرج در هر نقطه‌ای از شهر که دارای پلاک رسمی هستند بتوانند بدون مراجعه حضوری و فقط با یک تماس با شعبات مختلف گوسفند زنده در شرق تهران، گوسفند زنده در غرب تهران، گوسفند زنده در شمال تهران، گوسفند زنده تهران و گوسفند زنده کرج بتوانند سفارش خود را ثبت کنند.

مرکز خرید و فروش گوسفنده زنده شهرداری نوین شیپ بلافاصله پس از ثبت سفارش آن را آماده و با ماشین مخصوص حمل دام آن را به محل مورد نظر ارسال می‌کند و در صورت درخواست مشتری قصاب نیز برای ذبح شرعی و اسلامی نیز اعزام می‌کند که قصاب علاوه بر ذبح بهداشتی و شرعی گوساله زنده وظیفه دارد گوشت را تقسیم‌بندی و کله‌پاچه و سیرابی آن را نیز تمیز کند، توجه داشته باشید که این مجموعه بابت حمل دام زنده و قصابی در محل هیچ‌گونه هزینه‌ای را دریافت نمی‌کند. برای استعلام قیمت گاو و گوساله زنده با ما تماس بگیرید.

خرید گاو زنده و گوساله زنده
خرید گاو زنده و گوساله زنده

گوشت گاو و گوساله زنده

گوشت گوساله زنده بسته به طعم دلسچب و خواص بیشمارش یکی از پرطرفدارترین گوشت‌های قرمز جامعه محسوب می‌شود که بیشتر افراد خواهان استفاده و خرید گوساله زنده برای استفاده از گوشت آن هستند. یکی از نکات مهم به هنگام حرید گوساله زنده و فروش گوساله زنده این است که گوشت آن قیمت پایین تری نسبت به سایر گوشت‌ها دارد، به همین دلیل در سبد بیشتر خانواده می‌توان این نوع گوشت را مشاهده نمود.

خرید دام زنده و فروش دام زنده توسط مجموعه نوین شیپ این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به راحتی بتوانید انواع دام زنده را بدون دردسر خریداری کنید. جالب است بدانید که گوشت گوساله یکی از گوشت‌های مورد استفاده بدن‌سازان محسوب می‌شود که برای بدن‌سازی بسیار خوب است؛ چرا که سبب افزایش سطح تستوسترون می‌شود. گوشت گوساله زنده بازدهی بالایی دارد و تمامی احتیاجات شما را بر آورده کند.

نکته‌ای که ذکر آن ضروری است این است که هر گوشتی مزیت و خواص خاص خودش را دارد که افراد بسته به ذائقه خود اقدام به خرید گوساله زنده، خرید گاو زنده، خرید گوسفند زنده، فروش گوساله زنده، فروش گاو زنده و … می‌کنند. قیمت گاو و گوساله زنده بسته به گوشتی که دارد بسیار باصرفه تر است و صرفه اقتصادی بسیار بالایی برای مشتری دارد.

خرید گوساله زنده/ خرید گاو زنده

همیشه شما از ما سؤال می‌پرسید ولی اینبار ما از شما سؤالی داریم سؤال ما از شما این است که گوشت قرمز مصرفی خود را چگونه تهیه می‌کنید؟ آیا برای تهیه گوشت قرمز گوساله به قصابی‌ها مراجعه می‌کنید یا با خرید گوساله زنده گوشت مصرفی خود را تهیه می‌کنید؟ کدام روش برای تهیه گوشت قرمز مناسب است؟ اگر به دنبال پاسخ به این سؤال و سؤالات مشابه از این دست هستید ادامه مطلب را از دست ندهید.

درست است که شما با هر دو روش خرید گوشت گوساله قرمز و خرید گوساله زنده، خرید گاو زنده، فروش گاو زنده و فروش گوساله زنده به مراد خود که همان تهیه گوشت قرمز است می‌رسید، ولی تفاوت‌هایی بین خرید از قصابی و خرید دام زنده وجود دارد که یکی مهمترین تفاوت‌ها این است که شما با خرید گاو و گوساله زنده می‌توانید از گوشت سالم، ارگانیک و بهداشتی به جای گوشت مانده قصابی‌ها استفاده کنید؛ علاوه بر این شما می‌توانید با قیمت کمتری از بازار گوشت قرمز مورد نیاز خود را تأمین کنید و خود بر نحوه ذبح و بهداشتی بودن آن نظارت کنید.

خرید گوساله زنده/ خرید گاو زنده
خرید گوساله زنده/ خرید گاو زنده

 نکات مهم به هنگام خرید گاو و گوساله زنده

از نکات مهم به هنگام خرید و فروش دام زنده این است که قبل از خرید دام زنده یا فروش دام زنده به خصوص خرید گوساله زنده باید به برخی مسائل و نکات مهم توجه داشته باشید تا بتوانید خرید مطمئنی را تجربه کنید. اگر تجربه کافی برای خرید گوساله زنده یا خرید گاو زنده را ندارید با مجموعه نوین شیب که یکی از مراکز معتبر خرید و فروش دام زنده محسوب می‌شود تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

از نکات مهم به هنگام خرید گوساله زنده برای استفاده از گوشت آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حتماً نژادی را انتخاب کنید که گوشتی باشد
  • از سلامت فیزیکی دام اطمینان حاصل کنید
  • به هنگام خرید گوساله زنده توجه داشته باشید که دارای تأییدیه و گواهی دامپزشکی باشد
  • از مراکز معتبر و مجوز دار خرید خود را انجام دهید
  • قیمت دام نیز موضوع مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید
  • و …

خدمات خرید گوساله زنده از نوین شیپ

با خرید و فروش دام زنده از مجموعه نوین شیپ منجمله خرید گوساله زنده، خرید گاو زنده و … از خدمات قابل‌توجه این مجموعه به قرار زیر برخوردار شوید:

  • تغذیه ارگانیک گوساله زنده و گاو زنده
  • نگهداری دام در محیطی بهداشتی و سالم
  • امکان ذبح دام در مرکز نوین شیپ
  • حمل رایگان
  • قصابی رایگان در محل
  • قیمت منصفانه
  • مجوز رسمی و بیش از 15 ساله سابقه و رضایت مشتریان
  • وجود چندین شعبه در مراکز منتخب تهران و کرج
  • ارائه خدمات مشاوره قبل و بعد از خرید
  • ارائه گواهی دامپزشکی برای هر کدام از دام‌های زنده
  • و …
خدمات خرید گوساله زنده از نوین شیپ
خدمات خرید گوساله زنده از نوین شیپ

گاو گوساله زنده

گاو گوساله زنده از جمله حیوانات حلال‌گوشت و از دسته نشخوارکنندگان به شمار می رود که به صورت گله‌ای با نژادهای مختلف در بیشتر مناطق ایران پرورش داده می‌شوند که از آن برای مصارف گوشت، پشم، شیر و … استفاده می‌کنند. یکی از نکات مهم به هنگام خرید گوساله زنده، خرید گاو زنده، فروش گوساله زنده، فروش گاو زنده و کلاً خرید فروش دام زنده وزن آن است، چرا که قیمت گاو و گوساله زنده بر حسب وزن و کیلوگرم مشخص می‌شود بر همین اساس بیشتر افراد به هنگام خرید به وزن گوساله زنده توجه می‌کنند. برای آگاهی از آخرین قیمت گاو گوساله زنده با ما تماس بگیرید.

هدف از خرید گاو و گوساله زنده

یکی از دلایلی که افراد به خرید گوساله زنده اقدام می‌کنند این است که گوشت آن تازه، سالم و بهداشتی است و قیمت به صرفه‌ای نسبت به تهیه گوشت قرمز از قصابی‌ها دارد؛ به همین دلیل افرادی که نیاز به گوشت قرمز دارند چندین خانواده کنار هم جمع می‌شوند و اقدام به خرید گوساله زنده می‌کنند و پس از ذبح و کشتار گوشت آن را میان خودشان تقسیم می‌کنند.

در همین حال مجموعه نوین شیپ این امکان را برای همشهریان ساکن تهران و کرج فراهم آورده تا بتوانند با خرید گوساله زنده گوشت مورد نیاز خود را تأمین کنند بدون آنکه هزینه‌ای بابت حمل و قصابی بپردازند.

هدف از خرید گوساله زنده

  1. استفاده از گوشت تازه و بهداشتی
  2. قربانی کردن در مراسمات مختلف
  3. ادای نذر
  4. دفع بالا
  5. رفع حاجات
  6. کمک به نیازمندان
  7. و …

خرید گوساله زنده در تهران/ خرید گاو زنده در تهران

بیشتر افراد به هنگام خرید گاو و گوساله زنده به دنبال بهترین و معتبرترین مرکز عرضه خرید و فروش دام زنده هستند که بهترین خدمات را قبل و پس از خرید ارائه کند. مجموعه نوین شیپ با چندین شعبه در تهران خدمات قابل ملاحظه‌ای قبل و به بعد از خرید به مشتریانی که این مرکز را برای خرید گوساله زنده یا فروش گوساله زنده انتخاب می‌کنند ارائه می‌کند.

به گونه‌ای که شما بدون مراجعه حضوری از طریق تلفن همراه و سفارش آنلاین می‌توانید سفارش خود را ثبت و دام زنده خود را با وزن‌کشی دقیق و با حمل ماشین مخصوص و بهداشتی حمل دام به همراه قصاب ماهر و با تجربه آشنا به شرعیات در محل به صورت رایگان تحویل بگیرید.

خرید گوساله زنده در کرج/ خرید گاو زنده در کرج

برای خرید گوساله زنده یا خرید گاو زنده در هر نقطه‌ای از شهر کرج لازم نیست ساعت‌ها در شلوغی شهر بچرخید و مرکز معتبر و مجوز داری را مشاهده و سپس اقدام به خرید گوساله زنده برای قربانی یا استفاده از گوشت تازه آن کنید. اگر نیاز به گوشت تازه گوساله دارید و جایی برای ذبح ندارید با مجموعه نوین شیپ تماس بگیرید و گوشت پاک شده و تمیز گوساله زنده را پس از ذبح در محل تحویل بگیرید یا اگر قصد خرید گوساله زنده برای مراسمات مختلف و قربانی را دارید سفارش خود را در مرکز نوین شیپ ثبت و آن را در محل تحویل بگیرید.

توجه داشته باشید که این مجموعه برای حمل دام و ذبح و کشتار آن و همچنین تقسیم‌بندی گوشت هیچ هزینه‌ای را دریافت نمی‌کند پس آسوده خاطر سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت گوساله زنده/ قیمت گاو زنده

قیمت گاو و گوساله زنده بر حسب هر کیلوگرم مشخص می‌شود که البته قیمت گاو شیرده متفاوت از وزن آن است. قیمت گاو و گوساله زنده بسته به نوع نژاد، هزینه نگهداری، وزن و … متغیر است که البته در این بین نرخ تورم و ارز نیز یکی دیگر از دلایل متغیر بودن نرخ دام زنده به شمار می رود، به همین دلیل برای اطلاع از آخرین قیمت گاو گوساله زنده تهران و کرج با شماره 09124361322 تماس بگیرید.

قیمت گوساله زنده/ قیمت گاو زنده
قیمت گوساله زنده/ قیمت گاو زنده

نحوه خرید گاو و گوساله زنده نوین شیپ

برای خرید گاو و گوساله زنده از نوین شیپ علاوه بر مراجعه حضوری برای خرید دام زنده می‌توانید به صورت تلفنی و همچنین آنلاین سفارش خود را ثبت کنید؛ برای این منظور کافی است با شماره تلفن 09124361322 تماس بگیرید با ورود به وب‌سایت این مرکز به آدرس https://sheepnovin.com سفارش خود را ثبت کنید. در ادامه می‌توانید لیست شماره تلفن‌های شعبات مختلف نوین شیپ را مشاهده کنید و با تماس با هر یک از شعب سفارش خود را ثبت کنید.

  • شمار تلفن شعبه شرق تهران: 77813682 و 776906360
  • شماره تلفن شعبه غرب تهران: 44273354 و 44254145 و 44273356 و44872309
  • شماره تلفن شمال تهران: 22307869 و 22538486
  • شماره تلفن مرکز تهران: 88575414 و 88365786 و 88626827 و 88053042

سخن پایانی

در حال حاضر خرید دام زنده همچون گاو زنده، گوساله زنده، گوسفنده زنده، مرغ و خروس زنده به یک نیاز اساسی برای ساکنان تهران و کرج برای قربانی کردن در مراسمات مختلف و همچنین استفاده از گوشت تازه آن تبدیل شده است که مجموعه نوین شیپ بسته به رسالت خود با دایر نمودن شعبات مختلف خرید و فروش دام زنده در مناطق و محله‌های مختلف تهران و کرج سهولت خرید و فروش دام زنده را برای همشهریان محترم با حمل و قصابی رایگان فراهم آورده است تا افرادی که قصد خرید دارند تنها با یک تماس بتوانند سفارش خود را ثبت کنند.

در صورت داشتن هر گونه سؤال، نظر، انتقاد و شکایت خرسند می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید یا در بخش نظرات آن را به اشتراک بگذارید.

5/5 - (2 امتیاز)
اگر این مقاله برایتان مفید بود با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا